donderdag 20 juli 2023

Smakelijke verjaardagskaart met Share a Milkshake

Soms heb ik gewoon ineens zin om iets met een stempelset in mijn verzameling aan de stempel te gaan. In dit geval met de geweldige Milkshake/Ijsjesset!

Het komt vast door het lekkere weer!


Dus deze set heb ik er bij gepakt, en toen ik zag dat er ook een heel aantal passende challenges was, heb ik het een en ander gecombineerd, en daar rolde deze kaart uit.

Soms vallen puzzelstukjes gewoon vanzelf op hun plek!


De betreffende set heet Share a Milkshake, en er zijn bijpassende stansen bij! Al die leuke onderdelen maken het mogelijk de mooiste en lekkerste shakes, ijsjes en sorbets te maken, en ze ook nog leuk te decoreren!


Deze keer gebruikte ik vooral bosvruchtentinten, en maakte ik er een overheerlijk frambozenijscoupe van!

Dit thema en ook de kleuren kwamen van dit leuke moodboard van Just Us Girls!

Daar lik je toch je vingers bij af?😉


Ik vertaalde ze in de Stampin'Up!kleuren Moody Mauve, Berry Burst, en Bubble Bath. Met inkt in deze kleuren heb ik geprobeerd echt sorbetijs na te bootsen. Volgens mij ziet het er best smakelijk uit zo!!


En bij deze challenge van de de Paper Players wilden ze ook dat je iets eetbaars op je kaart zou verwerken! Nou, dat is wel gelukt toch?


De basis van de kaart bestaat uit drie vlakken van DSP in de kleur Moody Mauve die ik matte op Berry Burst. Daaronder kwam een laagje Bubble Bath. Op zich niet meteen een voor de hand liggende combinatie, maar door de inspiratie van de bosvruchtenkleuren is hij eigenlijk heel logisch en geslaagd. Door de kleuren steeds weer terug te laten komen in de verschillende onderdelen maak je er toch een geheel van!

Het idee van de indeling kwam van deze schets van TGIF Challenges! Ik vond het een leuke schets, en ik denk dat ik hem nog wel eens zal gebruiken!


De Shake kwam op een dubbele cirkel, waarvan ik de bovenste van een structuurtje voorzag met de Stripes & Splatters Embossingfolder. Ik vind deze structuur wat weg hebben van zo'n lekkere dikke dot slagroom!


En met deze geemboste cirkel heb ik meteen invulling gegeven aan de Tic Tac Toe challenge waar ik voor de bovenste horizontale rij koos, en voor de Seize the Birthday Challenge waarbij je deze keer cirkels moest gebruiken!


Jehad ze vast ook al gezien, die drie heerlijk grote sappige frambozen ;o) Zo blijf ik helemaal in het thema!

Deze leuke stempel komt uit de set Hello Kiwi, en je stempelt deze in twee stappen!


Ik verhoogde diverse onderdelen voor lekker veel diepte, en op de ijsbollen kwam een lekker laagje Wink of Stella, waardoor deze prachtig gaan glitteren!


Ik denk dat je nu wel begrijpt wat ik bedoel met "alle stukjes vielen op hun plek". Voor mij was dat bij deze kaart echt het geval!

Het is een smakelijke verjaardagskaart geworden zo! 


Enige nadeel😋.... ik heb er ontzettende trek van gekregen, dus het zou zomaar kunnen dat ik zo maar eens een fietsrondje ga maken om even een stop te maken bij onze plaatselijke banketbakker, die zelf z'n ijs maakt! Jammie!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Share a Milkshake, Hello Kiwi
Papier: Cardstock: Basic White, Bubble Bath, Moody Mauve, Berry Burt
            Fluid 100 Watercolor Paper
            DSP:2023-2025 InColor 6x6 DSP
Inkt: Moody Mauve, Berry Burst, Bubble Bath
Dies: Share a Milkshake Dies, Stylish Shapes Dies
Embossingfolder: Stripes & Splatters 3D Embossingfolders
Embellishments: Wink of Stella Glitterbrush, Adhesive Backed Sequins Trio, 2023-2025 In Color Trim
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Water Painters, Sponge Daubers

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 23 juli 19.00 uur
Maandag 30 juli 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 95 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode YSJ43WWT krijg je 
gratis een pakje glinsterende, zelfklevende sequins kado! 
Klik HIER om te direct te winkelen.



Van 6 t/m 31 juli krijg je een kortingscode van 6 euro voor elke 60 euro die je uitgeeft aan Stampin'Up!Producten! Je kunt ze inwisselen in augustus!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!



Aanbieding: Kijkkast In Color VOORDEELpakketten! Keus uit vier opties! 
Klik HIER voor alle informatie!



Vanaf 6 juli NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


4 opmerkingen :

  1. What a delicious card this is, Annette! I love every fabulous layer you added, especially the ice-cream! Thanks so much for playing along at Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am tickled that you joined us at Seize the Birthday with this adorable sundae card. I think it was such a unique and wonderful idea to do it all in the same color. Thanks for playing along!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty Annette! Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Delicious looking icecream sundae! Love the monochrome colour too. Thankyou for playing along at Seize the Birthday, Cathy x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!