donderdag 27 juli 2023

Man op reis met "Next Destination"

Zo langzamerhand is of gaat bijna iedereen op vakantie! Wij blijven ivm de mantelzorg dit jaar thuis, maar hebben wel wat weekjes vrij waarin we hopelijk lekker wat leuke dingen gaan doen, en ook eens wat rustiger aan doen! Desalniettemin zijn we toch een beetje in vakantiestemming, want we genieten gewoon met alle reislustigen om ons heen mee!


Daarom hier een kaartje in het reisthema. En dat thema is natuurlijk breder in te vullen dan alleen vakantie! ok het leven zelf is een reis!


De set Next Destination was de ultieme set om voor deze kaart in gebruik te nemen natuurlijk! De afbeeldingen zijn stoer, reislustig maar hebben ook een vleugje vintage!


Ik heb diverse van de afbeeldingen in mijn kaart gebruikt, en heb er een beetje een collagelook aan gegeven!




Je kunt ook aan de diverse challenges zien dat de vakantietijd wereldwijd gevierd wordt! 

Bij deze challenge van de Male Room word je gevraagd een mannenkaart in reisthema te maken. 

En bij Inkspirational Challenges kregen we een mooi moodboard met reisgerelateerde afbeeldingen en veel natureltinten.

Beiden heb ik in mijn kaart verwerkt!


De basis van de kaart is bedekt met twee panelen. Zo heb je al meteen een leuke basis.


Beide panelen en ook de ondergrond, stanste ik uit met de supergave Radiating Stitches Dies. Deze stansen zijn een Online Only Artikel, en dus alleen via mijn online winkel te vinden.

Een van de panelen, met het mooie ruitje, stanste ik uit dit Let's Go Fishing DSP. Dit pak papier zit vol met mooie mannenmotiefjes, zowel neutraal als op vissen gericht.

Het bovenste en tevens kleinste paneel bestempelde ik met een van de stempels uit de set. Deze stempelde ik eerst af, zodat ik mooie vervaagde afdrukken kreeg. Op deze foto zie je trouwens ook erg goed het gave effect van deze stansenset!


De indeling van mijn kaart kwam van deze challenge van de Paper Players. In plaats van de cirkel heb ik er een rugzak op geplaatst!


En deze rugzak, en andere items kleurde en vervaagde ik hier en daar met Blender Pens en inkt. Zo krijgen de afbeeldingen niet alleen net een beetje kleur, maar ook worden ze net iets sleetser, en daardoor stoerder. Dat vond ik nu eens leuk!


De tekst ziet er simpel uit, maar ik gebruikte hier een leuk emboss resist techniekje. Ik wilde namelijk geen witte letters, op mijn Very Vanilla kaart, dus ik nam een Very Vanilla strookje cardstock, stempelde en heat emboste de tekst met Clear Embossingpowder, en daarna veegde ik er de bruine inkt overheen.  Probleem opgelost! ;)


De combinatie van bruintinten, het vele inkten en de stoere details maken het een ideale mannenkaart die ik ook kan gebruiken voor een nieuwe baan, een reis, of iets anders, zoals een verjaardag!


De enige decoratie die ik toevoegde was wat Linen Thread. Verder had de kaart niets nodig.
Leuk om weer eens een lekker stoer en verweerd kaartje te maken!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Next Destination
Papier: Cardstock: Cery Vanilla, Pebbled Path, Pecan Pie
             DSP Let's Go FishingDSP
Inkt: Pebbled Path, Pecan Pie, Wild Wheat, Versamark
Dies: Radiating Stitches Dies ( Online Only)
Embellishments: Linen Thread
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Embossing Additions Tool Kit, Blending Brushes, Sponge Daubers, Blender Pens, Paper Snips

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 31 juli 19.00 uur
Maandag 7 augustus 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 95 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode YSJ43WWT krijg je 
gratis een pakje glinsterende, zelfklevende sequins kado! 
Klik HIER om te direct te winkelen.



Van 6 t/m 31 juli krijg je een kortingscode van 6 euro voor elke 60 euro die je uitgeeft aan Stampin'Up!Producten! Je kunt ze inwisselen in augustus!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!



Aanbieding: Kijkkast In Color VOORDEELpakketten! Keus uit vier opties! 
Klik HIER voor alle informatie!



Vanaf 6 juli NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


5 opmerkingen :

  1. Annette, Your card is beautiful. I love the subtle colors. Thanks for joining The Paper Players this week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the diecut detail on those panels Annette and the vintage/collage feel of your adventure-themed card. Thanks for playing along with my sketch challenge over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annette, I love how you showcased this stamp set. What a wonderful card. Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for joining The Male Room blog challenge. I really like the backback travel card.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!