maandag 17 juli 2023

Clean & Simple Hello met Layering Leaves

Wat ik vaak te horen krijg is dat men het zo leuk vindt dat er op het Kijkkast zo veel uiteenlopende stijlen te zien zijn!


Nou, dat is natuurlijk leuk om te horen, maar voor mij is het alleen maar vanzelfsprekend om elke keer iets heel anders te maken!


Want juist dat, die afwisseling, is waarom ik stempelen zo superleuk vind!


De ene keer zit ik rustig een paar uur op een kaartje te knutselen, de andere keer, zo ook deze keer, ben ik in een ruim kwartiertje klaar!


Een schets kan een leuk startpunt zijn, en ook voor dit project gebruikte ik weer een leuke! Deze schets van Freshly Made Sketches kun je op allerlei manieren invullen!


Ik besloot om de cirkels over te nemen uit de schets, en stanste er drie uit met de Stylish Shapes dies.


De kleuren koos ik naar aanleiding van deze challenge van Color Throwdown!

Ik vertaalde deze in de Stampin'Up!kleuren Azure Afternoon, Crumb Cake en Very Vanilla!


De cirkels bestempelde ik, en versierde ik met prachtige takjes!


Deze maakte ik met de set Layering Leaves en ponste ik uit met de Takjespons! Superhandig dat we bij de pons, die we al vanaf vorig jaar in de collectie hebben, nu ook deze bijpassende stempelset hebben!


De takjes en blaadjes maakte ik op diverse manieren, en in verschillende kleuren. Ook heat emboste ik een takje in goud, en kleurde deze in met Stampin'Blends en ik ponste er een paar uit Specialty Paper in goud! Zo krijg je een leuke afwisseling.


Het golfjessierband geeft op subtiele wijze wat structuur in de achtergrond, waar ik het gecombineerd heb met een strookje cardstock.


De gestempelde tekst knipte ik uit en verwerkte ik tussen de takjes.


Het is een tijdloze kaart geworden, die je voor allerlei gelegenheden kunt gebruiken. Ideaal dus om in huis te hebben.
En..... ik heb weer genoten van het maken!



Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Layering Leaves
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Thick Very Vanilla, Crumb Cake, Azure Afternoon, 
             Gold Foil Sheet
Inkt: Azure Afternoon, Crumb Cake, Versamark
Pons: Bough pons (takjespons)
Dies: Stylish Shapes Dies
Embellishments: Golfjessierband, Embossingpowder Gold
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Embossing Additions Tool Kit

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 17 juli 19.00 uur
Maandag 24 juli 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 95 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode YSJ43WWT krijg je 
gratis een pakje glinsterende, zelfklevende sequins kado! 
Klik HIER om te direct te winkelen.



Van 6 t/m 31 juli krijg je een kortingscode van 6 euro voor elke 60 euro die je uitgeeft aan Stampin'Up!Producten! Je kunt ze inwisselen in augustus!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!



Aanbieding: Kijkkast In Color VOORDEELpakketten! Keus uit vier opties! 
Klik HIER voor alle informatie!



Vanaf 6 juli NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


6 opmerkingen :

  1. What a beautiful layered card! I love all the depth and dimension! Thanks for joining us for the Color Throwdown challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautifully layered design with a great color palette! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. this is SUCH a pretty card! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! You've made the colours work perfectly with the sketch and the pop of gold is so dramatic! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart vooral die kleuren combinatie zijn super 😍

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!