zaterdag 8 juli 2023

Kleurrijke verjaardagskaart - Stamp'n Hop Bloghop -Animals

*This Bloghop is in Dutch and English*


Hallo en welkom bij de Stamp'n Hop Bloghopgroep!

Hello and welcome to the Stamp 'n Hop Bloghopgroup!


Deze maand hebben we als thema DIEREN!

This month we have a fun theme: ANIMALS!


Ik maakte een feestelijke kaart met een olijke neushoorn!

I made a festive card with a jolly Rhino!


Deze vrolijkerd is klaar om naar een feestje te gaan!

This cutie is ready to have a party!


Ik maakte deze met de set Rhino Ready! Deze superleuke set van stempels en bijpassende stansen is een ONLINE ONLY artikel, en dus is deze niet in een van de catalogi te vinden, maar wel in mijn webwinkel!

I made it with the set Rhino Ready! This superfun set of stamps and matching dies is an Online Exclusive item, so you will not find it in any of our catalog, but it can be ordered through my StampinÚp! webshop!


Ook de bijzondere bomen, het gras, het feesthoedje en de tekst maakte ik met de set. De stansen bieden enorm veel leuke extra's waarmee je een tafereel kunt maken!

Also the special trees, the grass, the partyhat and the text are from the set. The dies give lost of extra elements which able us to make all kind of fun scenes!


De afbeelding kleurde ik in met Stampin'Blends! Heerlijk om te doen!

The images was coloured with Stampin'Blends! I just love that so much!


De bijzondere vorm is je vast al opgevallen! Ik heb deze vorm eerder gemaakt, en eigenlijk heb ik dus mezelf geCASEd deze keer! Je vindt deze voorbeelden HIER! 

You have probably noticed the special shape of this card. I made this shape before, so you could say I CASE'd myself this time. The cards I am referring to can be found HERE!


Het uitgangspunt is eigenlijk gewoon een vierkante kaart, maar met de Very Best Trio pons de hoeken van af haalde! Leuk toch?

The starting point is in fact just a simple squareshaped card, of whick I removed the corners with the Very Best Trio Punch! Fun isn't it?


De achtergrond van de kaart maakte ik met een velletje uit dit Bright & Beautiful DSP, waarvan ik beide zijden gebruikte, zowel de watercolour zijde in groen, als de grappige zigzagstreepjes.

The Background of this card was made with one sheet of this Bright & Beautiful DSP of which I used both sides. The green watercolourside as well as the fun zig zag stripe side.

 

In het midden kwam een extra strook designpapier, waar ik een prachtig bijpassend lint heb gewikkeld. Hier en daar kwamen wat van deze prachtige steentjes, de Loose Frosted Dots, die net als de Rhino Ready set een Online Only item is!

In the centre I added anothes strip of DSP, and some pretty ribbon, that matches perfectly. As a finishing Touch I added some Loose Frosted Dots which are an Online Exclusive item, just like the Rhino Ready stampset.

Dit was dan weer mijn bijdrage aan deze BLOGHOP! Hopelijk vond je het leuk om te lezen en bekijken! Ik hoor het graag, een reactie stel ik altijd erg op prijs. Een lijst van gebruikte producten heb ik hieronder ook toegevoegd. Alle gebruikte producten zijn verkrijgbaar bij de Kijkkast. Via de links hieronder kun je de bloghop nu gaan vervolgen. Maar eerst wil ik je nog even hartelijk danken voor je bezoekje aan de Kijkkast! Leuk dat je er was! Hopelijk tot snel! XXX Annette 💚

So far my attribution to this Bloghop! I hope you liked it and would love to read your reaction!
I added a list of all used products below. All items can be ordered at de Kijkkast!
Through the link below you can continue this bloghop. But first I want to thank you for visiting de Kijkkast! It was so nice to have you here! Please feel free to come back any time you like! XXX Annette💚

Hop nu verder naar/Now hop to VICKY!
Roll Call –

1.       Mo Rootes

2.       Annette Elias

3.      Vicky Wright



Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Rhino Ready (Online Only)
Papier: Cardstock: Fresh Freesia, Pretty Peacock,Lemon Lime Twist, Pebbled Path, Berry Burst, Basic White
             DSP: Bright & Beautiful DSP
Inkt: Memento Black, Lemon Lime Twist, Berry Burst
Dies: Rhino Ready Dies
Pons: Very Best Trio pons
Stampin'Blends: Fresh Freesia, Berry Burst, Gray Granite, Pebbled Path
Embellishments: Loose Frosted Dots (Online Only), Ribbon Duo Combo Pack
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Take Your Pick Tool

 


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 10 juli 19.00 uur
Maandag 17 juli 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 95 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode YSJ43WWT krijg je 
gratis een pakje glinsterende, zelfklevende sequins kado! 
Klik HIER om te direct te winkelen.



Van 6 t/m 31 juli krijg je een kortingscode van 6 euro voor elke 60 euro die je uitgeeft aan Stampin'Up!Producten! Je kunt ze inwisselen in augustus!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!



Aanbieding: Kijkkast In Color VOORDEELpakketten! Keus uit vier opties! 
Klik HIER voor alle informatie!



Vanaf 6 juli NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

1 opmerking :

  1. What a great card Annette. Love all the elements & your fold. Thanks for hopping along with Stamp n' Hop.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!