maandag 10 juli 2023

Een zalige zaterdagavond met Zany Zoo

 Omdat het in ons huis nog steeds onrustig is door alle zorgtaken (ik schreef er HIER over) komt het er lang niet zo veel van om te stempelen als dat ik graag zou willen...

Maar ALS ik dan de kans heb, dan pak ik hem!

Dus toen ik de afgelopen zaterdagavond eindelijk een rustig avondje had, ben ik lekker even in mijn stempelhoek gekropen en heb ik een vrolijk kaartje gemaakt!

De set Zany Zoo lag al klaar op mijn tafel, dus dat was wat ik zou gaan doen! Het is een geweldig leuke, grappige set, waar je instant blij van wordt! En oh oh, die stansen, die maken het nog leuker!

Nu had ik wat verjaardagskaarten nodig, dus koos ik wat vrolijke dieren uit de set die daar bij passen, stempelde ze, en kleurde ze in met Stampin'Blends!

Hierbij volgde ik deze kleurenchallenge van Color Throwdown!

De diertjes kwamen op een strook cardstock in een van de gebruikte kleuren die ik van een mooie structuur voorzag met de Cane Weave (Rotan Vlechtpatroon) Embossingfolder!

Op de achtergrond kwam een gaaf wit zwart designpapiertje! Deze komt uit het Zoo Crew DSP! Dit superleuke papier past helemaal bij de stempelset. Aan de ene zijde staan allerlei schattige diertjes (die je ook kunt uitstansen of uitknippen!) maar op de achterzijde staan leuke zwartwit motiefjes! Mixen en matchen maar!

De indeling van mijn kaart inspireerde ik op deze schets van Freshly Made Sketches!

Door de schets werd ik op het idee gebracht er een simpele maar net even andere kaartvorm mee te maken. Het middendeel is namelijk open te klappen!


En je kunt de kaart zo ook prima laten staan!


Ik kon het niet laten om deze veel te leuke krokodil aan de binnenkant te gebruiken. Ik kleurde hem in met dezelfde zachte kleuren!

De tekst heat emboste ik in wit, op een stukje Basic Black cardstock. Op de uitgestanste bloemetjes kwam een Festive Pearl, en als accentje verwerkte ik aan de zijkant een klein stukje lint.


Door met spulletjes uit een Collectie te werken, in dit geval het Zoo Crew Collectiepakket, had ik lekker alles bij elkaar en kon ik meteen aan de slag. Ik hoefde niet na te denken, en soms is dat best lekker. 

Je kunt er dan verder nog aan toevoegen wat je wilt, maar perse nodig is het natuurlijk niet. Maar ik was gewoon lekker aan het tutten en frutten ;o) en had het helemaal naar m'n zin, dus deed gewoon wat er bij me op kwam!

Zo zaten we hier thuis samen muziek te luisteren, te kletsen, thee te drinken, wat te lezen en (ik dus) te stempelen. Een heerlijke, zalige zaterdagavond zo! Wat is dit toch een fantastisch leuke hobby! Dit gun ik echt iedereen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Zany Zoo
Papier: Cardstock: Basic White, Basic Black, Thick Basic White, Pool Party, Bubble Bath
             dsp: Zoo Crew DSP
Inkt: Memento Black, Versamark
Dies: Zany Zoo Dies, Countryside Corners Dies
Embossingfolder: Cane Weave (Rotan Vlechtpatroon) Embossingfolder
Stampin'Blends: Bubble Bath, Pool Party, Smoky Slate
Embellishments: Festive Pearls, Sheer Ribbon Combo Pack, Embossingpowder Whie
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Embossing Additions Tool Kit, Paper Snips

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 10 juli 19.00 uur
Maandag 17 juli 19.00 uur



Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 95 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode YSJ43WWT krijg je 
gratis een pakje glinsterende, zelfklevende sequins kado! 
Klik HIER om te direct te winkelen.



Van 6 t/m 31 juli krijg je een kortingscode van 6 euro voor elke 60 euro die je uitgeeft aan Stampin'Up!Producten! Je kunt ze inwisselen in augustus!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!



Aanbieding: Kijkkast In Color VOORDEELpakketten! Keus uit vier opties! 
Klik HIER voor alle informatie!



Vanaf 6 juli NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



1 opmerking :

  1. Your card is so awesome and too, too cute! (Or should I say tutu cute - lol!). So glad you were able to play along with us at CTD!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!