maandag 18 juli 2022

Sending Healing Thoughts met gratis Sale-A-Brationproducten!

 Een van de stijlen die ik ontzettend leuk vind om in mijn stempelprojecten te verwerken is de Vintage stijl.


Dus hier is weer een kaart in deze stijl! De vintagestijl is eigenlijk een stijl met vele gezichten....


Het kan ruw, rustiek, verweerd, stoer, romantisch of shabby zijn, om maar eens wat te noemen!


Vandaag pakte ik er de Wonderful World set bij, deze bestaat uit een stempelset met ontzettend mooi gedetailleerde bloemen en uit bijpassend designpapier. 

Deze set is een Sale-A-Bration kado! Je kunt deze set tot eind augustus, maar zolang de voorraad nog strekt, gratis uitkiezen bij je bestelling vanaf 120 euro.


Deze set doet romantisch aan, maar ik gaf er een vintagedraai aan, bijvoorbeeld door het papier te bewerken. Ik ruwde de randjes op, en gebruikte hier en daar zelfs een stukje schuurpapier.

Ook de kleuren en laagjes dragen bij aan het effect!

Door te combineren met het Sahara Sand Cardstock kreeg de kaart een zachtere uitstraling.

De achtergrond bestempelde ik met de stempelset, emboste ik met clear embossingpoeder. De randjes beinkte ik met Blending Brushes en inkt.

De blikvanger op de kaart, de prachtige bloem,  is ook gestempeld. Ik beinkte de stempel in meerdere kleuren met behulp van Stampin'Write Markers. Zo krijg ik kleuren die mooi bij het designpapier passen.


De bloem verwerkte ik op twee vlakjes designpapier en vervolgens op een strook. Zo leuk om diverse prinjes met elkaar te combineren! Het is werkelijk prachtig papier!!

De indeling voor de kaart komt van deze schets van Freshly Made Sketches! Ik draaide de kaart een kwartslag.


De stempelset is een "images only" set, dus een set zonder teksten. Ik ging dus even op zoek naar een bijpassende tekst. Deze vond ik in de set Nature's Harvest. Zowel de betekenis van de tekst als de prachtige letters vond ik een goede match bij deze kaart. Met de Banner Pick a Punch maakte ik er een mooi sierelement van.


De laagjes en de ruwe randjes geven veel structuur, maar ook het prachtige lint is een mooie aanvulling. De royale strik is door de rustige kleur van het lint niet te overstemmend.


Om wat frisheid en spanning toe te voegen maakte ik tenslotte wat witte spettertjes op de kaart, met White Craft Ink en een Water Painter.

De pareltjes zorgen voor een subtiel glansje, en passen altijd geweldig bij de romantische Vintagestijl.

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Wonderful World (SAB), Nature's Harvest
Papier: Cardstock: Sahara Sand, Basic White|
             DSP: Wonderful World DSP (SAB)
Inkt:Sahara Sand, Mossy Meadow, Flirty Flamingo, Versamark
Stampin'Write Markers: Rich Razzleberry, Mossy Meadow, Pear Pizzazz
Pons: Banner Pick a Punch
White Craft Ink refill
Embellishments: Pearl Basic Jewels, Clear Embossingpowder, Shimmer Ribbon Gray Granite
Tools: Heat Tool,, Blending Brushes, Water Painters, Schuurpapier

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 18 juli 19.00 uur
Maandag 25 juli 19.00 uur





Van 1 juli tm 31 augustus SALE-A-BRATION!
Lees HIER hoe je aan gratis producten kunt komen!


Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis Making Plans Collectie (tot eind augustus en zolang voorraad strekt)
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox!

1 opmerking :

  1. Beautiful card with such pretty flowers and colours! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!