zondag 17 juli 2022

Vogeltjes in Mixed Mediastijl

Zo, dat waren een paar heerlijk hectische stempelweken! Naast het Online Open Huis in mijn VIP groep waarvoor ik talloze filmpjes heb opgenomen en projecten heb voorbereid, waren er ook de serie Masterclasses rond de set Wisteria Wishes, en afgelopen week nog de Clubworkshopgroepen! 

Alles is perfect gegaan, de mensen waren heerlijk enthousiast, dus ik heb genoten!


Het Open Huis is nog aan de gang, en er komt nog een workshop en een Stempelmomentje aan, maar verder is het zo langzamerhand tijd voor een beetje meer rust, een beetje vakantie!


Mijn plan is om eens lekker rustig aan te gaan doen, af en toe lekker er op uit, en vooral even ontspannen! En als ik ontspan dan komen vaak de creatieve kriebels los!


Het is er al een poos niet van gekomen om weer eens aan wat creatieve challenges mee te doen, dus ik was alvast even aan het rondkijken, en toen kwam ik net een leuke tegen! Ik kan er nog NET aan meedoen!

Deze challenge #351 van het Global Design Projectteam draait om VORMEN! En laat ik daar nou net een kaartje voor hebben gemaakt de afgelopen week.... Komt dat even goed uit!


Deze kaart zit vol met vormen, ik maakte een dimensionale achtergrond met cirkels waarop ik het leuke vogeltje verwerkte!


Ik gebruikte er de Picture This dies voor! Deze zijn helemaal te gek, om op allerlei creatieve manieren te gebruiken!! Je vindt deze set in de jaarcatalogus! Met deze vormen kun je echt leuke dingen doen!


De achtergrond is in verschillende stappen opgebouwd, met uiteenlopende technieken! Deze techniek leerden we deze maand in de Kijkkast Stempelworkshop-Club! We doen in deze club elke maand iets nieuws, iets anders, iets leerzaams, nieuws, interessants en inspirerends!


Ik gebruikte er onder andere deze Timeless Tiles achtergrondstempel bij!

Meer ideeen met deze geweldige set vind je HIER!!


Door de frisse sprekende kleuren, en de details,  krijg je een vrolijk, spannend en levendig geheel!


In de vogel op de tak, komen alle gebruikte kleuren weer terug!

Met de Tuinfluiters stempelset en de bijpassende Bird Builder pons maak je heel gemakkelijk de leukste, liefste vogeltjes! Deze set is ook amen als voordeelpakket te bestellen, en staat in de jaarcatalogus! Je vindt hem daar in de Engelse variant, onder de naam Sweet Songbirds.

Meer voorbeelden met deze set vind je HIER!


Het is ongelooflijk hoe veel gezichten deze stempelset heeft... Hij past zich ook perfect aan deze artsy mixed mediaachtige stijl aan. Leuk die afwisseling!!

Met de muzieknootjes en de leuke tekst, maakte ik er een vrolijk feestkaartje van!


Wat is het toch leuk om allerlei materialen zo lekker te mixen en te combineren!! Ik denk dat ik tijdens de komende dagen en weken nog maar wat van zulke heerlijke "kliedersessies" ga houden....Heerlijk!

Gelukkig is stempelen niet alleen mijn werk, maar blijft het ook absoluut mijn grote hobby! Of noem het gerust een passie! ( of verslaving, of gekte.. haha) En ik mag al dat leuke ook nog overbrengen en delen met anderen, en er zo elke dag mee bezig zijn! Daarom voel ik me ook een ongelooflijke bofferd!

Lijkt jou dit ook zo leuk om te doen? Het kan! Kijk HIER maar eens voor alle Info!


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Tuinfluiters, Timeless Tiles
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Parakeet Party, Pacific Point, Shimmery White, Basic White
Inkt: Parakeet Party, Bermuda Bay, Pacific Point, Black Memento
Pons: Songbird Builder
Dies: Picture This Dies
Embellishments: For Everything Fancy Sequins


Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 18 juli 19.00 uur
Maandag 25 juli 19.00 uur





Van 1 juli tm 31 augustus SALE-A-BRATION!
Lees HIER hoe je aan gratis producten kunt komen!


Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis Making Plans Collectie (tot eind augustus en zolang voorraad strekt)
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox!



















 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!