zaterdag 20 maart 2021

Vrolijke voorjaarskleurtjes! -Happy Spring & Easter Bloghop

* Welkom bij de Happy Spring & Easter Bloghop!* 

Ben je ook al in de stemming voor wat voorjaar?
Zo niet, dan gaat dat in deze bloghop zeker goed komen!



Het was gisteren op het nieuws: Vandaag begint de meteorologische lente! En over twee weken is het Pasen. Die twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden! Voorjaar, nieuw leven, hoop.... we kunnen het allemaal wel gebruiken! Dus hoe leuk is het om juist nu mee te doen aan een internationale bloghop met dit thema!


Zo rond deze tijd van het jaar vind ik het altijd leuk het huis een beetje aan te kleden in een lente thema. Vaak zetten we dan o.a. een paastak neer in een vaas en hangen die dan vol met eitjes en zelfgestempelde dingen, en hier en daar maak ik graag een leuk lentehoekje, met bijvoorbeeld kipjes, kuikentjes, narcisjes, veertjes, paashaasjes, tulpen en natuurlijk..... paaseitjes!

Ik vind het lente/paasthema, en de bijbehorende kleurtjes, helemaal leuk! Zeker na de winter is het een heerlijk frisse en fleurige tijd! Zeker ook met de dagen die langer worden!


Het leek me leuk om dit nu ook eens op een paaskaart te verwerken!

Dus ik maakte een fleurige guirlande op de kaart, die helemaal gevuld is met vrolijk gekleurde eitjes!

Zoiets zou ik hier best aan de wand willen hebben!


Voor mijn kaart gebruikte ik de Arrange A Wreath productpakket, bestaande uit de geweldige stempelset, en de zo mogelijk nog leukere bijpassende set Wreath Builder Dies! 

Met deze set kun je het hele jaar rond kaarten maken. Kijk voor wat meer ideeen maar eens HIER


Door een aantal kransen te stansen en deze vervolgens door te knippen krijg je de mooie halve cirkels waarmee ik deze guirlande heb samengesteld.


Ik plakte aan de bovenkanten twee strikjes, die ik met de zelfde diesset uitstanste, om daarmee de suggestie te wekken dat de guirlande echt hangt.


Ik stempelde het houten bordje uit de set, en vervolgens kwam de tekst daarop. Met twee strookjes cardstock laat ik het lijken als of het bordje aan een van de strikken hangt.



Alles in vrolijke kleurtjes....


De kleuren haalde ik uit de strook Designpapier die ik op mijn kaart verwerkte. Dit komt uit het Artistry Blooms DSP. Daar zitten mooie ombre-papiertjes in, en daarvan gebruikte ik een strook voor dit project.


Ik koos dus de verdere kleuren aan de hand van dit DSP....Dus de eitjes stempelde ik in Mango Melody, Magenta Madness, Melon Mambo en Highland Heather. Met de Wreath Builder Dies stanste ik ze uit.

Ik stopte ze een beetje tussen de takjes van de guirlande met een klein tipje lijm aan de achterkant..


Simpel maar happy! Dus leuk om zo lekker iemands dag een beetje op te vrolijken!


Het lijkt me ontzettend leuk om zeker dit jaar wat vrolijke voorjaarskaarten te versturen! Of om kleine voorjaars-of paaskadootjes te maken en weg te geven! Zoiets kleins wordt vaak ontzettend op prijs gesteld, en is ook nog eens superleuk om te maken. Hier is in deze bloghop vast volop inspiratie voor te vinden!

Dit was dan mijn bijdrage voor deze Happy Spring & Easter Bloghop. Het was de eerste keer dat ik aan deze hop meedeed en ik vond het ontzettend leuk om te doen!

Hop vooral lekker verder via de link hier onder!

Alle gebruikte materialen zijn bij de Kijkkast te bestellen. Een lijst van gebruikte producten vind je onderaan dit bericht.

Heel hartelijk bedankt voor je bezoek aan de Kijkkast! Ik hoop je hier snel weer te mogen verwelkomen, en zou het erg op prijs stellen als je een reactie achterlaat hier op mijn blog, zodat ik weet dat jij er bent geweest, en wat je er van vond! Nogmaals dank, en hopelijk tot snel! XXXAnnette.

 Hop nu verder naar >>>RENE<<<

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Arrange A Wreath
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Mango Melody, Magenta Madness, Pear Pizzazz
            DSP: Artistry Blooms DSP
Inkt: Gray Granite, Melon Mambo, Magenta Madness, Mango Melody, Highland Heather, Black Memento
Dies: Wreath Builder Dies
Embellishments: 2020-2022 In Color Enamel Dots






Van 15-25 maart: De Kijkkast Feest Tiendaagse! 
Tien dagen lang, elke dag van 10.00-22.00 uur 
een gave aanbieding!
Kom dagelijks kijken!

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 22 maart om 19.00 uur!
Maandag 29  maart om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!

De Kijkkast-Maart-actie: Gebruik de hostesscode GD2FUCJJ 
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 euro 
nu gratis een pakje Butterfly Gems twv 7,75!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!!
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


6 opmerkingen :

  1. Hello Annette,
    I really like your colourful Easter boxes.
    Thank you for participating in my BlogHop and for your great post. I am very happy that I had international participants for the first time in my BlogHop with you and Kevin.
    Spring greetings from Leipzig.
    Rene from Stempeln-mit-Rene.de

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful card - what fun! Great minds think alike - we both used the same dies and designer paper.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool, so eine schöne Ostergirlande.
    Richtig schön dekoriert.
    LG Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brigitta Gaisser22 maart 2021 om 09:47

    Mooie karten en mooie kleuren. Echt lente. Groetjes van Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!