maandag 15 maart 2021

15-25 maart: De Kijkkast FEEST TIENDAAGSE!

Hieperdepiep HOERA! Het is tien dagen lang feest bij de Kijkkast! In deze periode is er namelijk zoveel te vierendat ik er maar een extra feestje van maak en jullie mee laat vieren! De Kijkkast Feest-Tiendaagse!



Hoeveel feestjes kan een mens in een week hebben?

Vandaag, maandag 15 maart, zijn manlief en ik 25 jaar getrouwd! (Yeeeejj!)

Woensdag 17 maart bestaat de Kijkkast 8 jaar en vier ik dus mijn jubileum als demo! (Beste beslissing ooit!)

En vrijdag 19 maart ben ik jarig! (alweer...haha!)

Helaas zitten grote feesten er momenteel niet in... 
dus we vieren het hier vooral in huiselijke kring, 
maar.....ik laat jullie graag meedelen!!!

Daarom viert de Kijkkast tien dagen feest, 
met elke dag iets leuks, 
een actie, buitenkansje, korting of aanbieding!

Hoe werkt het!?

Elke dag om 10.00 uur verschijnt er hier een nieuwe dagaanbieding op dit blog.
Deze is geldig tot 22.00 uur in de avond van diezelfde dag.
Van tien tot tien dus!

*Deze aanbieding geldt alleen op de dag van plaatsing, de volgende dag is er een andere aanbieding.

*Gebruik maken van deze actie kan alleen door je bestelling VOOR 22.00 uur via mail door te geven. De Webwinkel hanteert de kortingen en extra's namelijk niet. Na ontvangst van je mail krijg je van mij een mail met de betaalgegevens. 

*Je kunt je bestelling vervolgens bij mij ophalen of naar je toe laten sturen, tegen verzendkosten. Je mag hierbij gerust verschillende aanbiedingen of andere bestelde producten met elkaar samen laten versturen.

En dan:

De Kijkkast Feest-Tiendaagse aanbieding van 15 maart!!!:


De fantastische stempelset Vine Design twv 28 euro
 en de bijpassende Flowering Vine Dies twv 47 euro, 
kosten met bundelkorting samen 67,50!

Alleen vandaag tot 22.00 uur biedt de Kijkkast deze prachtige set, 
waarvan ik HIER vele voorbeelden plaatste, aan voor slechts 60 euro!

💓💓💓

Klik >>HIER<< als je gebruik wilt maken van deze actie!



En nu ga ik aan de taart! ;o) We gaan er een gezellige dag van maken hier, binnen wat mogelijk is! Dat gaat helemaal lukken ;o)

En....

Morgen om 10.00 uur volgt een nieuwe tiendaagse actie!

Heb een fijne dag!

Tot snel!
Annette



Van 15-25 maart: De Kijkkast Feest Tiendaagse! 
Tien dagen lang, elke dag van 10.00-22.00 uur 
een gave aanbieding!
Kom dagelijks kijken!

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 15 maart om 19.00 uur!
Maandag 22 maart om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!

De Kijkkast-Maart-actie: Gebruik de hostesscode GD2FUCJJ 
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 euro 
nu gratis een pakje Butterfly Gems twv 7,75!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!!
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***






1 opmerking :

  1. Van Harte Gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk. En alvast met het 8-jarig bestaan van de Kijkkast en je verjaardag. Geniet van al deze feestelijkheden en nog vele jaren toegewenst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!