dinsdag 16 maart 2021

Botanische gelukswensen met Wensbloemen! (En een mooie aanbieding!)

Vandaag laat ik een kaart zien met lekker veel details en een Botanische look!

En natuurlijk is er ook weer een mooie aanbieding ivm de Kijkkast Feest Tiendaagse, maar daarover later meer!


Natuurlijke afbeeldingen en een beetje speelsheid horen daar natuurlijk bij! In de natuur staat ook niet alles recht op een rijtje toch?


Ik heb lekker veel laagjes toegevoegd waardoor de kaart een "rijk" gevoel krijgt. Het geeft het gevoel van een veld vol onstuimige wilde bloemen die lekker door elkaar groeien.


Eerst heb ik de afbeelding van de paardenbloem gestempeld en deze ingekleurd met Blenderpens. Dat is iets anders dan de Stampin'Blends (alcoholmarkers) trouwens! Blenderpens zijn gevuld met een kleurloze vloeistof waarmee je bijvoorbeeld wat inkt op kunt pakken en dan hiermee kunt kleuren..


Na het kleuren heb ik deze afbeelding uitgestanst.


Ik werkte vandaag met de set Wensbloemen. Dit is de Nederlandstalige variant van de set Garden Wishes. De set is te vinden in de Minicatalogus op bladzijde 24-26. De Dandy Wishes dies passen er bij. Het leuke van deze dies is dat ze naast het stansen van de afbeeldigen, ook een heel aantal extra dies hebben!

En juist die extra dies, maken dat je je Botanische sfeer compleet kunt maken. Ik heb hier meerdere takjes, bladeren en planten uitgestanst en tussen en achter de gestempelde plant geschikt. Zo ontstond een evenwichtige, gevulde compositie.


De kleuren hiervan heb ik afgestemd op de kleuren in de achtergrond. Hiervoor gebruikte ik prachtig DSP!


Het Dandy Garden DSP bevat allerlei prachtige plantenmotieven die gedetailleerd zijn uitgevoerd, maar ook eenvoudigere, meer grafische motieven. Onderling combineren deze prachtig!

Ook zitten er prachtige kleuren in dit papier!


Voor deze kaart deed ik dat ook. Ik zorgde wel dat in beide motieven die ik koos veel blauw (Misty Moonlight) zit. Zo krijg je toch een eenheid die niet te sterk contrasteert.


Als leuk extra detail plakte ik tussen de bloemen wat kleine Libelles die ik ponste met de Dragonflies Punch! Leuk om zo je eigen decoraties te maken!



In de Wensbloemen stempelset zitten diverse heel toepasselijke teksten! Hier koos ik een mooie uit die voor heel veel gelegenheden te gebruiken is.

Je ziet op bovenstaande foto ook, dat ik achter de bloemen een mooi basisvlak maakte waardoor de bloemen niet meer "zweven". De uitgewerkte rand past prachtig bij alle fijntjes uitgewerkte bloemen! Hiervoor gebruikte ik de Ornate Layers Dies


Precies op de overgang tussen beide soorten DSP wikelde ik een lint om de kaart dat ik met een zwierige strik vastmaakte.


En tussen de bloemen plakte ik willekeurig verspreid nog wat 2020 2022 In Color Enamel Dots in de kleur Bumblebee.


De stempels en dies, het Designer Series Paper en de pons die ik voor dit project gebruikt heb, komen allen uit de Dandy Garden Suite. Deze serie producten is prachtig en perfect op elkaar samengesteld! Ze zijn te vinden in de Minicatalogus op bladzijde 22 en verder.

Dit is zeker een van mijn favoriete Suites! Ik houd heel erg van de stijl, die me aan oude plantenboeken doet denken! En het zou me niet verbazen als de ontwerpers deze er echt bij gebruikt hebben toen ze deze prachtige serie aan het maken waren..., gewoon als inspiratie! Het verrassende is dan weer dat ze er onverwachte kleuren bij gebruikt hebben, waardoor het geheel veel spannender wordt!


En dit werd dan mijn kaart, een kaart vol met allerlei details! Gemaakt in een stijl die nu helemaal hip is, maar tegelijk zo tijdloos is! Ik houd er van! Jij ook?




En dan:

De Kijkkast Feest-Tiendaagse aanbieding van 16 maart!!!:


De fantastische stempelset Garden Wishes, oftewel Wensbloemen twv 27 euro
en de bijpassende Dandy Wishes Dies twv 42 euro, 
kosten met bundelkorting samen 62,00 euro!

Alleen vandaag tot 22.00 uur krijg je bij de Kijkkast bij bestelling van deze prachtige set met dies, a 62 euro, 
GRATIS een half pak Dandy Garden Designpapier (= 24 vellen) 
EN twee meter van het Mossy Meadow Braided Linen Trim. 
Beiden ook uit de Dandy Garden Suite. Waarde van dit gratis pakket is ruim 9 euro!

Zo kun je er meteen mee aan de slag!

Wil je meer weten over de aanbieding en de Kijkkast Feest Tiendaagse? Klik dan HIER!

💓💓💓

Klik >>HIER<<  (tot 22.00 uur!) als je gebruik wilt maken van deze actie!


Morgen om 10.00 uur volgt een nieuwe tiendaagse actie!


Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Wensbloemen/Garden Wishes
Papier: Cardstock: Misty Moonlight, Bumblebee, Basic White, Mossy Meadow
             DSP: Dandy Garden DSP|
Inkt: Mossy Meadow, Bumblebee, Memento Black
Dies: Dandy Garden Dies, Ornate Layers Dies
Pons: Dragonfly Pons
Embellishments: 2020-2022 I Color Ribbon, Misty Moonlight, 2020-2022 In Color Enamel Dots
Tools: Stampin'Cut & Embossmachine, Blenderpens






Van 15-25 maart: De Kijkkast Feest Tiendaagse! 
Tien dagen lang, elke dag van 10.00-22.00 uur 
een gave aanbieding!
Kom dagelijks kijken!

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 15 maart om 19.00 uur!
Maandag 22 maart om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!

De Kijkkast-Maart-actie: Gebruik de hostesscode GD2FUCJJ 
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 euro 
nu gratis een pakje Butterfly Gems twv 7,75!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!!
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!