vrijdag 5 maart 2021

Schelpen in pastel - met de Sand & Sea Suite

Jammer dat die mooie dagen met voorjaarsweer weer voorbij zijn he! Het is nog steeds mooi weer natuurlijk, maar toch een heel stuk frisser! 

Dat voorjaarsweer deed ons allemaal even dat zomergevoel krijgen.... Je zag echt iedereen opleven!


Toen ik deze kaart uit mijn bakje pakte, om hem hier voor jullie te posten, kreeg ik toch weer even dat zomerse gevoel. 

Mmmm, even dat gevoel van zomer, strand en de zeewind door je haren.... Ik voelde het bijna....


Wat is het toch heerlijk om te werken met al die mooie spulletjes uit de Sand & Sea Suite! Zoveel mooie producten die je op allerlei manieren met elkaar kunt combineren! En daarbij is het gewoon zo prachtig!


Deze prachtige Suite staat in de Minicatalogus op bladzijde 40-42 en bestaat uit stempels, dies, een embossingfolder, Embellishments, Pearlescent Paper, Designpapier, en alles werkt heerlijk samen!


Op de achtergrond kwam een stuk van het prachtige Sand & Sea DSP. Dit heeft mooie watercoloreffecten aan een zijde, en daarvan heb ik er hier eentje gekozen.

Uit het Perlescent Specialty Paper stanste ik het prachtige tafereel. Het leuke is dat deze precies in de Seashells Embossingfolder past. Zo krijgt het uitgestanste tafereel prachtig relief!

Met Stampin'Blends gaf ik de verschillende schelpen elk een heel zacht kleurtje. In het licht geeft dit prachtige lichtschakeringen!


Onderaan de kaart plakte ik twee gescheurde stroken van het DSP, een strook voor het uitgesneden tafereel en een lagere strook er voor. Zo creeer je een beetje diepte. Het DSP dat ik hier gebruikte heeft een mooie zandstructuur dus dat maakt het net nog iets leuker!

Er zitten prachtige teksten in de set, die mooi bij het thema passen. Hier stanste ik de tekst uit met de Stitched So Sweetly Dies.

Ook voegde ik nog wat Opal Rounds toe, die ook onderdeel zijn van de Sand & Sea Suite. Deze hebben de leuke eigenschap dat ze de kleur van de omgeving aannemen, dus ze passen eigenlijk overal bij!


 Houd je ook zo van de schoonheid van het strand, en de sfeer van de zomer?  Met deze Suite roep je zo deze sfeer op! Deze keer heel licht en pastellerig, maar een volgende keer misschien wel meer tropisch en kleurrijk! Het kan allemaal!

Wat heb ik gebruikt: 

Stempels: Friends are like Seashells
Papier: Cardstock: Sahara Sand
             DSP: Sand & Sea DSP
             Pearlescent Specialty Paper
Inkt: Flirty Flamingo
Dies: Seaside Seashells DIes, Stitched So Sweetly Dies
Embossingfolder: Seashells 3D Embossingfolder
Stampin'Blends: Seaside Spray, Soft Seafoam, Gray Granite, Petal Pink
Embellishments: Opal Rounds


Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 8 maart om 19.00 uur!
Maandag 15 maart om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!

De Kijkkast-Maart-actie: Gebruik de hostesscode GD2FUCJJ 
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 euro 
nu gratis een pakje Butterfly Gems twv 7,75!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!!
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!