maandag 15 maart 2021

De oneindige veelzijdigheid van Vine Design - Met Kijkkast Live Video

Ook op 5 maart was er weer een gezellige Kijkkast Live middag op de Kijkkast Facebookpagina. De volgers van mijn facebookpagina hadden weer gekozen uit drie door mij voorgestelde sets of productpakketten. 
In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met de door hen gekozen set!

Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!


Deze keer kozen de volgers van de Kijkkast Facebookpagina voor de Vine Design stempelset met de prachtige bijpassende Flowering Vine Dies.
Ze zijn samen als Productpakket/Bundle te bestellen en zijn te vinden in de Minicatalogus op bladzijde 62.

Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

Video: 




Op de eerste kaart die ik maakte, speelde de stempelset Vine Design de hoofdrol en gebruikte ik de stansen slechts voor de bloemetjes.

 

Door de naturel ondergrond krijg je mooie matte kleuren...

Als tweede maakte ik een kaart waarin ik de prachtige ronde stans gebruikte, en prachtig designpapier...


de parelmoertint past prachtig bij het geel!

Vervolgens liet ik zien hoe je met deze prachtige set ook een glas-in-loodachtig effect kunt maken...



De kleuren en het zwart laten de ovalen stans zo prachtig uitkomen!

Maar ook blijkt de set heel goed te combineren te zijn met andere stempelsets!



En ook zie je hier aan voor hoeveel gelegenheden de set en de dies te gebruiken zijn.

Als laatste maakte ik een set van twee kaarten met behulp van de Blending Brushes...






De dies hebben zulke ontzettend mooie mogelijkheden!


Aan de hoeveelheid kaarten die ik maakte kun je wel zien dat ik het moeilijk vond om te stoppen!

Op zo'n set moet een mens wel verliefd worden... Het is bij mij in ieder geval gebeurd! In eerste instantie koos ik de set om de prachtige dies.... maar de stempels, die precies bij de bloemenafbeeldingen in de dies passen, bleken een geweldige aanvulling, die de dies NOG bijzonderder maken. Echt een supermooie, veelzijdige, en elegante set, met oneindig veel mogelijkheden!

Op elke kaart gebruikte ik de stempels en dies op een andere manier, en ik kan er nog talloze andere mogelijkheden mee bedenken.

Ik plan mijn facebookposts vaak vooruit, en zo kwam het dat heel toevallig ik ook gisteren een kaart liet zien met deze set. Deze kaart vind je HIER.

Komende week is er weer een Kijkkast Live! Op mijn Kijkkast-Facebookpagina kunnen de volgers kiezen welke set we dan gaan gebruiken en er ook de volgende keer weer LIVE bij zijn, reageren, vragen stellen en zo interactief mee kijken! Kies en kijk je ook mee?

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Vine Design, Art Gallery
Papier: Cardstock: Sahara Sand, Thick Very Vanilla, Bumblebee, Thick Basic White, Melon Mambo, Basic White, Smoky Slate, Pear Pizzazz, Pretty Peacock, Rococo Rose
             DSP: Fine Art Floral DSP, 
             Pearlescent Specialty Paper
Inkt: Misty Moonlight, Terrracotta Tile, Bumblebee, Soft Suede,Bermuda Bay, Gorgeous Grape, Rococo Rose, Pretty Peacock
Stampin'Write Markers: Gorgeous Grape, Pear Pizzazz
Dies: Flowering Vine Dies, Layering Circles Dies
Embellishments: Braided Linen Trim, Pearls Basic Jewels, Black Matte Dots, Butterfly Gems
Tools: Mini Stampin'Cut & Embossmachine, Blending Brushes, Stampin'Sponges, Take Your Pick Tool





Van 15-25 maart: De Kijkkast Feest Tiendaagse! 
Tien dagen lang, elke dag van 10.00-22.00 uur 
een gave aanbieding!
Kom dagelijks kijken!

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 15 maart om 19.00 uur!
Maandag 22 maart om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!

De Kijkkast-Maart-actie: Gebruik de hostesscode GD2FUCJJ 
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 euro 
nu gratis een pakje Butterfly Gems twv 7,75!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!!
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!