vrijdag 19 maart 2021

Love you to the beach and back! (en een mooie aanbieding!)


Zand, strand en zee spreken bij iedereen tot de verbeelding! We hebben allemaal de associatie met zomer en vakantie als we er aan denken!


Hoe heerlijk is het dan om dat gevoel in kaarten vst te leggen!


Voor dit project gebruikte ik de Friends Are Like Seashells stempelset met de bijpassende Seaside Seashells Dies. Een heel bijzondere set! Samen zijn ze ook als productpakket verkrijgbaar, wat een korting van 10 proocent geeft t.o.v. de lossse producten.
Hier stanste ik eerst de grote vorm uit Sahara Sand Cardstock. Daarna kun je hier heel makkelijk de bijpassende schelpstempels op stempelen.

In de set zitten ook mooie invulstempels waarmee ik de stempels een beetje kleur gaf!


Vervolgens legde ik de hele vorm in de Seashells 3D Embossingfolder.

De uitgestanste vorm past hier precies in, en de schelpen en waterplanten krijgen hiermee direct een prachtig relief, waardoor ze er nog echter uitzien!


De kleuren zijn misschien op het eerste gezicht meteen echt "zee-achtig" maar wel ontzettend zomers. Ik vind het wel een beetje een tropische uitstraling hebben!

De kleuren koos ik aan de hand van het achtergrondpapier en de losse strook DSP die ik op de kaart gebruikte. Deze komen beiden uit het Sand & Sea Designer Series Paper. Hierin zitten prachtige zeemotieven, maar ook geweldige watercolourprints! Onderling combineren die dan weer prachtig met elkaar!


Ook zitten er prachtige teksten in de set, die heel breed bruikbaar zijn maar perfect passen bij het schelpenthema. Hier koos ik een heel lieve tekst, en ik stempelde nog wat extra schelpen die ik vervolgens uitstanste, om een mooi "groepje"op mijn kaart te maken, waarin ook de tekst een plekje kreeg.


Wat gescheurde randjes en een stukje Linen Thread geven een leuk stoer effect dat weer mooi bij de Sahara Sand achtergrond past! Zo maak je het net een beetje leuker.


Het is heerlijk als je onderling zo lekker kunt combineren met een serie producten. Zo geef je het elke keer een totaal andere look!


Stempels, Dies, Embossingfolder, Designpapier en embellishments komen allemaal uit deze schitterende Sand & Sea Suite, die in de minicatalogus te vinden is op blz 40-42

Je kunt HIER nog wat inspiratie vinden met deze serie.


Een heerlijke set, met een prachtige thema, zorgde hier voor een blije kaart met een lieve boodschap!
. Ik zou me heel vereerd voelen zo'n kaart te krijgen, jij ook?

En daarom hebben we een toepassenlijke aanbieding vandaag!


De Kijkkast Feest-Tiendaagse aanbieding van 19 maart!!!:

De fantastische stempelset Welcoming Window twv 31 euro
en de bijpassende Window Flower Box Dies twv 41 euro
kosten als productpakket samen 64,75 euro!

Alleen vandaag tot 22.00 uur krijg je bij de Kijkkast bij aankoop van deze set de bijpassende Seashells 3D Embossingfolder a 11 euro GRATIS bij je bestelling!

(mocht je deze embossingfolder al hebben, mag je een andere embossingfolder uitkiezen bij deze aanbieding!) 

💓💓💓

Klik >>HIER<< als je gebruik wilt maken van deze actie!

Wil je meer weten over de aanbieding en de Kijkkast Feest Tiendaagse? Klik dan HIER!

Tot snel!!
Annette

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Friends Are Like Seashells
Papier: Cardstock: Flirty Flamingo, So Saffron, Sahara Sand
             DSP: Sand & Sea DSP
Inkt:  Sahara Sand, So Saffron, Blushing Bride, Flirty Flamingo
Dies: Seaside Seashells 3D Embossingfolder
Embossingfolder: Seashells 3D Embossingfolder
Embellishments: Opal Rounds, Linen Thread


Van 15-25 maart: De Kijkkast Feest Tiendaagse! 
Tien dagen lang, elke dag van 10.00-22.00 uur 
een gave aanbieding!
Kom dagelijks kijken!

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 15 maart om 19.00 uur!
Maandag 22 maart om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!

De Kijkkast-Maart-actie: Gebruik de hostesscode GD2FUCJJ 
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 euro 
nu gratis een pakje Butterfly Gems twv 7,75!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!!
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!