donderdag 25 maart 2021

Tijd om afscheid te nemen...... De lijst met Uitloopartikelen is bekend!

 Ja het is echt zo ver, op 4 mei gaat de nieuwe jaarcatalogus in!

Dit betekent dat de huidige jaarcatalogus nog tot en met 3 mei geldig is! Bij een nieuwe jaarcatalogus hoort immers het afscheid van de oude catalogus en dus ook afscheid van een heleboel producten!

Gisteravond zijn de lijsten bekend geworden van de producten die uit de collectie zullen gaan verdwijnen. Dit zijn de UITLOOPARTIKELEN, oftewel de Retiring Products.

Vanaf NU geldt voor al deze producten OP IS OP! En... de ervaring leert dat het dan ineens heel snel kan gaan!

In deze blogpost vind je de complete lijst met uitlopende artikelen, en de link naar de website waar je alle uitlopende producten die nog op voorraad zijn kunt zien en bestellen. Uiteraard kun je ook een meebestelling doen en je lijstje met wensen aan mij doorgeven.

Wil je zelf winkelen in mijn webwinkel, en de bestelling regelrecht bij je thuis laten bezorgen, gebruik dan de hostesscode die onderaan deze blogpost staat, zodat ik je een bedankje kan sturen! Tot en met 31 maart is de Hostesscode: GD2FUCJJ 

Welke producten zijn uitlopend: 

Via DEZE LINK kun je alle uitlopende producten die op voorraad zijn bij elkaar bekijken! 

En HIER vind je alle uitlopende producten in volgorde van de catalogus bij elkaar in de vorm van lijsten..

* In verband met het uitkomen van de Uitloopartikelenlijst zijn er ook twee extra meebestelmomenten, zodat de kans dat het gewenste artikel nog op voorraad is, zo groot mogelijk zal zijn.
 Deze extra bestelmomenten zijn: Donderdag 25 maart om 22.00 uur
                                                       Zaterdag 27 maart om 19.00 uur.
Wil je hiervan gebruik maken stuur mij dan tijdig een MAIL met je wensenlijstje, graag met de productnaam en bestelnummer om vergissingen te voorkomen.

* TIP: Er zijn enkele producten met (soms heel grote) korting te bestellen! Let op dat soms losse producten in prijs verlaagd zijn, maar de prijs van het productpakket/bundle niet. In die gevallen is het dus voordeliger om ze LOS te bestellen.

* Voor alle Uitloopartikelen geldt nu OP IS OP! Ik raad je dus aan niet te wachten!

*Heb je vragen? Je mag me natuurlijk altijd even een MAIL sturen. Ik help je graag verder!

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Extra: Donderdag 25 maart om 22.00 uur
Extra: Zaterdag 27 maart om 19.00 uur
Maandag 29 maart om 19.00 uur
Maandag 5 april om 19.00 uur

Of bestel ONLINE via mijn WEBWINKEL!

De Kijkkast-Maart-actie: Gebruik de hostesscode GD2FUCJJ 
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 euro 
nu gratis een pakje Butterfly Gems twv 7,75!
Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


NIEUWE THUISWORKSHOP!!!!
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!

  
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!