maandag 4 november 2019

Klassieke Kerstkaart! Christmastime is Here Suite #3

Vandaag laaty ik een kaart zien, wederom met de Christmastime is Here Suite, maar deze keer heb ik het gecombineerd met het schitterende Christmastime is Here Specialty Designer Series Paper!
Dit papier is prachtig in combinatie met de stempels, maar ook op zichzelf geweldig. Met neutrale motieven en roosmotieven met gouden details is het echt een lust voor het oog!
Er zit een kleine bijzonderheid in de kleurcombinatie die ik heel erg gaaf vind. Er zit namelijk zowel het frisse felle Poppy Parade in als het warme rustige Cherry Cobbler. Samen doen ze het wonderbaarlijk mooi in deze Suite. Waar het ene zorgt voor frisheid, zorgt de andere tint voor klasse en tijdloosheid. Daarnaast zitten er Mossy Meadow en Earley Espresso in het papier. En zoals gezegd, de fraaie subtiele gouden details!

Voor deze kaart stempelde ik op Whisper White de prachtige roosstempel op beide hoeken van het Cardstock. Met de "inkleurstempels" stempelde ik de diverse kleuren in de grote afbeelding. Dit wordt ook wel Two-step-Stamping genoemd. De stempels passen precies in en op elkaar, dus het is niet moeilijk om te doen.

De set bestaat uit de grote "lijntjesstempel" en daarnaast de diverse "inkleurstempels. Deze laatste zijn Distinktive stempels. Öm de set compleet te maken zitten er diverse mooie teksten bij!


 Eenmaal afgedrukt zie je pas echt het effect van de Distinktive stempels. Ze zitten vol details, diepte en kleine licht-donkerverschillen, wat ze een levendig en levensecht effect geeft! Je hoeft daar zelf niks geks voor te doen, het zit allemaal in de stempel!

De grote tekst stempelde ik op een apart stukje en stanste ik later uit met de bijbehorende Roses Dies.
Over een stukje van het Gold Shimmer Ribbon, ook uit de Suite, plakte ik dit midden op het gestempelde paneel.


Om het af te maken bracht ik nog wat kleine spettertjes aan ( mijn recente manie ;o)) met de Stampin'Write Marker, en vervolgens kwam het paneel op een stukje van het Designer Papier en dan op de basiskaart. En dan is ie al weer klaar!

Een eigenlijk heel eenvoudig te maken, maar sjieke kaart met een vleugje  van nu, een snufje vintage, en een subtiel beetje goud! Echt kerst, en toch eens wat anders!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Christmas Rose
Papier: Cardstock: Whisper White,  Early Espresso
             DSP: Christmastime is Here DSP
Inkt: Poppy Parade, Cherry Cobbler, Early Espresso, Mossy Meadow
Dies: Roses Dies
Embellishments: Gold Shimmer Ribbon
Extra: Stampin'Write Marker Early Espresso
Tools: Stampin'Sponges Big Shot

Tot snel!
Annette





Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 4 november om 19.00 uur
Maandag 11 november om 19.00 uur 
Dit kan ook per >>EMAIL<<
 
Limited Edition in NOVEMBER: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!
 
Lees HIER alle info! 
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!
 Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER!
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!