zondag 10 november 2019

Een bloemetje voor jou! Christmastime is Here Suite #6

Wat zijn er toch een geweldige technieken mogelijk met stempels en inkt! Vandaag heb ik weer eens een "oude bekende"tevoorschijn gehaald!

De Emboss Restisttechniek! Bij deze techniek maak je gebruik van het feit dat inkt niet hecht op onderdelen die je met Heatembossing behandeld hebt!

In dit geval heb ik de prachtige grote rozenstempel uit de Christmas Rose set aan deze techniek "blootgesteld";o)

Eerst embossen met Whisper White Embossingpoeder...
En er dan met een sponsje en inkt overheen gaan! De afdruk komt zo ineens heel duidelijk naar voren!

Met een paar blauwe tinten uit de Watercolor Pencils Assortment 2, heb ik subtiele accentjes aangebracht om de afbeelding nog wat meer diepte te geven!

Voor wat extra pit voegde ik wat inktspettertjes toe!

Omdat de kaart zo mooi subtiel was wilde ik de tekst een beetje in de kaart op laten gaan. Daarom stempelde en heatemboste ik de tekst uit de stempelset Recht uit het Hart op een strookje Vellum Cardstock. De kleur er van past mooi bij de kaart en als je goed kijkt zie je door het vellum heen ook de afbeelding doorlopen. Dat staat mooi!

Verzieringen zijn al gauw te overheersend bij zo'n kaart dus ik heb het eenvoudig gehouden met een stukje Bakers Twine

De randjes van het carstock heb ik lekker ruig gemaakt met de scherpe kant van mijn Paper Snips.

Wat is die afbeelding toch prachtig.. En je ziet het he? Deze set is voor veel meer bruikbaar dan alleen de kerst! Vind je ook niet dat deze kaart bijvoorbeeld ook prima voor een bruidspaar te gebruiken is?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Christmas Rose, Recht uit het Hart (tekst)
Papier: Cardscock: Whisper White, Balmy Blue, Vellum
Inkt: Versamark, Balmy Blue
Embellishments: Embossingpowder Whisper White, Whisper White Bakers Twine
Watercolor Pencils Assortment 2
Stampin'Write Marker Night of Navy
Tools: Paper Snips, Heat Tool, Embossing Buddy, Stampin'Sponges

tot snel!
Annette



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 11 november om 19.00 uur
Maandag 18 november om 19.00 uur 
Dit kan ook per >>EMAIL<<
 
Limited Edition in NOVEMBER: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!
 
Lees HIER alle info! 
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!
 Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
 
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!