zaterdag 2 november 2019

Christmastime Is (almost) here! Bloghop NL demo's

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Welkom bij de Christmastime is Here Bloghop, een bloghop van een aantal enthousiaste Nederlandse Democollega's die vandaag graag samen de nieuwe Christmastime is Here Suite willen laten zien, met lekker veel verschillende voorbeelden! Kom binnen, neem een bakkie warme koffie of thee, en ga gezellig rondkijken!


Dit is hem, de Christmastime is Here Suite! Mooi he! Een overzicht van de Suite.de producten en de prijzen plaatste ik gisteren. Deze vind je HIER!

Vandaag koos ik uit de Suite de stempels "Christmas Rose"en bijpassende dies "Roses Dies" en maakte daarmee een kerstkaartje met wat Shabby Chic invloeden!

Dit is hem: Een fris kerstkaartje met een flinke dosis Messy Watercoloring en een zelfgemaakte achtergrond.


Alhoewel ik deze keer niet het Designpapier uit de Suite gebruikte heb ik wel de kleuren er van aangehouden! Poppy Parade, Cherry Cobbler, Mossy Meadow en Early Espresso. En natuurlijk wat goud!

 De afbeelding stempelde ik met Versamarkinkt en Heatemboste ik vervolgens met Gold Embossingpowder. Dit mooie fijne poeder laat mooi alle details van de grote rozenstempel uitkomen.

Vervolgens heb ik de afbeeldingen ingekleurd met ink en de Aquapainters, Op de Messy Watercolormanier. Dat wil zegggen, losjes, niet te precies, werken in laagjes en veel wit openlaten.

 et geeft de kaart meteen een wat romantische uitstraling, vind ik!


Daarna stanste ik de bloemen uit met de bijpassende Roses Dies. Er zitten bij deze dies ook vele leuke extraatjes.

De twee hoekornamentjes uit de diesset gebruikte ik hier om de uiteinden van de Label (gestanst met de Stitched Labels Dies) mooi aan te kleden.

 Het goud embossing glanst zo mooi en past goed bij de kleuren!

 Ook het achtergrondpapier stempelde, emboste en kleurde ik. Alleen kreeg nu de ruimte rondom de bloemen juist kleur.

 Met een laagje Velum Cardstock zorg ik dat achtergrond en voorgrond mooi met elkaar in verhouding zijn en dat de bloem die op de kaart zit mooi er uit springt.


Op het bloemornament plakte ik nog wat van de Gold Glitter Enamel Dots, die ook uit deze Suite komen!


En op deze foto kun je goed zien hoe veel laagjes er in deze kaart verwerkt zitten! Ik houd er van! Maar ook simpele en meer strakke projecten kun je prima met deze Suite maken!


Met deze Christmastime is Here Suite kan ZO ontzettend veel! Ik heb er de afgelopen weken al heerlijk mee zitten werken en heb allerlei uiteenlopende voorbeelden klaar. En er komen er absoluut nog veel meer! Houd dus vooral de Kijkkast in de gaten als je interesse hebt en benieuwd bent naar meer! Wil je meer weten over de gebruikte technieken, Wil je alle tips en trucs weten en originele toepassingen, of wil je juist je eerste stappen zetten in de wereld van het stempelen? Kom eens gezellig een Kijkkast-workshop doen! Workshops zijn de kern van de activiteiten van de Kijkkast! Ook met deze Suite komen er een aantal workshops aan! Kijk HIER voor meer info hierover!

Vergeet daarbij niet dat deze producten slechts tijdelijk, en zolang de voorraad strekt verkrijgbaar zullen zijn! Via de Kijkkast kunnen alle producten natuurlijk besteld worden. We doen elke maandag een (mee)bestelling. Alle informatie en een overzicht van producten en prijzen van deze fantastische Christmastime is Here Suite staat HIER overzichtelijk bij elkaar!


Dat was mijn bijdrage voor vandaag! Dank voor je bezoek aan de Kijkkast! Leuk dat je er was, en kom snel weer eens kijken! Ik hoop dat je het leuk vond! Laat het gerust weten in een reactie, daar word ik blij van! ;o)

Ben je ondertussen ook benieuwd wat mijn collega's gemaakt hebben? Via de links hieronder kun je ze allemaal bezoeken. De volgende in de rij is Ilona!

Annette Elias -> Hier ben je nu :o)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Christmas Rose
Papier: Cardstock: Poppy Parade, Shimmery White, Vellum
Inkt: Poppy Parade, Cherry Cobbler, Mossy Meadow, Early Espresso, Versamark
Dies: Roses Dies, Stitched Labels Dies
Embellishments:Embossingpowder Gold, Gold Glitter Enamel Dots
Tools: Big Shot, Embossing Buddy, Heat Tool, Aqua Painters

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 4 november om 19.00 uur
Maandag 11 november om 19.00 uur 
Dit kan ook per >>EMAIL<<
 



Limited Edition in NOVEMBER: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!
 
Lees HIER alle info! 
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!
 Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 




en spaar voor gratis producten!

***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!







6 opmerkingen :

  1. Wat een prachtige kaart! Zo mooi met al deze lagen. Je hebt me nog meer inspiratie gegeven om te werken met deze suite.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Annette! Het is weer een uniek kunstwerkje! Zo veel mooie details en je inkleurwerk vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Annet, geweldig hoe je die laagjes hebt opgebouwd.
    Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mooiste van de hele reeks Annet! Geweldig gedaan, echt kreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!