woensdag 6 november 2019

Je bent in mijn gedachten...rozen in pastel! Christmastime is Here Suite #4

Een van de redenen waarom ik deze Suite zo graag wilde hebben was omdat ik gewoon verliefd was op de prachtige afbeeldingen, maar ook omdat ik meteen zag dat deze Suite veel veelzijdiger en langer te gebruiken is dan alleen voor de kerst!

Voor mij maakte dat dat deze -toch best kostbare- serie producten absoluut  de moeite waard was!


Da de set echt veelzijdig is bleek toen ik graag een kaartje wilde maken voor een lieve vriendin die verdrietig nieuws had gekregen. Deze roos was daar geknipt voor! 

Met andere kleuren is de roos totaal niet alleen "kerstig" meer! 

Ik stempelde hier de grote roosstempel in een zachte kleur, Soft Sea Foam, en kleurde deze vervolgens in met Stampin'Blends in zachte subtiele kleurtjes.

De roos krijgt zo een heel lieflijk en teer effect!

Het kleuren was bovendien heel fijn, en rustgevend om te doen..

Ik zocht vervolgens in mijn stempelkastje naar een passende tekst. Deze vond ik in de stempelset Modern Heart. Ideaal hoor, het mixen van stempelsets!

Of je het kunt zien weet ik niet (klik anders gerust even op de foto om hem groter te zien) maar de tekst heb ik gestempeld met Versamark en daarna met het nieuwe Shimmer Black Embossingpoeder "geheatembosd". Wat een geweldig effect geeft dat. Letterlijk schitterend. Dit poeder hebben we trouwens in het zwart en in het wit en het staat in de jaarcatalogus op bladzijde 181


Ik heb echt met aandacht en liefde aan dit kaartje zitten werken en vind hem in al zijneenvoud heel erg geschikt voor de gelegenheid. Ik vind zelf altijd dat dat stukje liefde en aandacht in een kaartje zichtbaar en voelbaar is. Maar misschien beeld ik me dat wel in hoor... Het is in ieder geval met liefde gemaakt en dat was nu net mijn bedoeling!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Christmas Rose, Modern Heart (tekst)
Papier: Cardstock: Whisper White, Purple Posy, Basic Gray
Inkt: Soft Sea Foam, Versamark
Stampin'Blends: Purple Poly Light & Dark, Soft Sea Foam Light & Dark, Crumb Cake Light.
Embellishments: Embossingpowder Shimmer Black
Stampin'Blends: Soft Sea Foam
Tools: Embossingbuddy, Heat Tool

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 11 november om 19.00 uur
Maandag 18 november om 19.00 uur 
Dit kan ook per >>EMAIL<<
 



Limited Edition in NOVEMBER: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!

 
Lees HIER alle info! 
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!
 Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 



en spaar voor gratis producten!

***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!