zaterdag 23 november 2019

Moderne verjaardagskaart - Christmastime is Here Suite#12




Omdat de Christmas Rose stempelset zo mooi in te kleuren is, EN omdat rozen natuurlijk altijd goed zijn, maakte ik er weer eens een Niet-Kerst-Kaartje mee!


Doordat ik heel andere kleuren heb gebruikt dan de kleuren van de Suite, lijkt het gewoon een heel nieuwe set! Het is een heel moderne kaart geworden voor een jarige!


Het inkleuren heb ik gedaan met de Stampin'Blends. Ik koos voor de accentkleur geel, en maakte de afdrukken met Black Memento inkt. Dat geeft natuurlijk meteen al een mooie frisse look. Ik koos er voor de bladeren wit te laten en alleen nog wat schaduwen aan te brengen met grijs. Ik gebruikte voor het kleuren van  deze kaart Blends in de kleuren Daffodil Delight en Smoky Slate.





Met de prachtige Roses Dies kun je niet alleen de bloemtoef uitstanzen, maar ook diverse extra's. Dat heb ik hier gedaan. De labels en de opengewerkte achtergrond komen beiden uit deze set.

De tekst komt uit de stempelset Beautiful Friendship. Deze heb ik met met Versamarkinkt en wit embossingpoeder gedaan. Dit contrasteert weer mooi met het grijze label.

De pareltjes zijn zilverkleurig, maar heb ik met een Basic Black Stampin'Blends marker zwart gemaakt. Zo passen ze er perfect bij.

Het Glittered Organdy Ribbon maakt het af! Leuk dat je door het lint heen het gestempelde motief door ziet lopen! Dat zijn altijd van de leuke kleine details waar ik van houd!

\
En zo heb je deze fantastische Suite vandaag weer in een andere "gedaante"kunnen zien. 

Een set en suite waar je nooit op uitgekeken raakt!




Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Christmas Rose, Beautiful Friendship
Papier: Daffodil Delight, Basic Gray, Whisper White, Basic Black
Inkt: Memento Black, Versamark
Dies: Roses Dies
Embellishments: Embossingpowder Whiper White, Glittered Organdy Ribbon, Metallic Pearls
Stampin'Blends: Daffodil Delight Light & Dark, So Saffron Light, Smoky Slate Light, Basic Black Dark 
Tools: Embossing Buddy, Heat Tool, Big Shot, Die Brush

Tot snel!
Annette




Limited Edition in NOVEMBER: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!


 
Lees HIER alle info! 
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!
 Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***
Voor meer info, klik je HIER


Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!