zondag 17 november 2019

De kracht van eenvoud! Christmastime is Here Suite#9 Simpel-op-Zondag#32

Zoals ik in mijn vorige post al een beetje aankondigde, ga ik vandaag voor strak, eenvoudig, en een minimum aan kleuren en materialen....

wamt dat kan natuurlijk ook met deze Suite! Alleen de kleur Poppy Parade is gebruikt... en juist daardoor....
....door die minimalistische aanpak, komen de details van de prachtige stempel zo mooi uit!


Wat stempelen in de hoeken, wat sponzen... meer is het eigenlijk niet!

Het enige extraatje is eigenlijk het mooie opengewerkte kantachtige stansje dat ik maakte met de Roses Dies uit de bundle, wat mooi de tekst een beetje accentueert. De tekst haalde ik uit de Nederlandstalige set Recht uit het Hart!

Maar met een kerstige tekst kan deze kaart natuurlijk ook prima voor de kerst gebruikt worden!

Ook is deze kaart leuk om in andere kleuren te maken. Hoe zou het bijvoorbeeld staan als je het rood vervangt door groen of blauw? Volgens mij ook prachtig!


Ook een snelle en eenvoudige kaart is met deze Suite dus prima te maken!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Christmas Rose, Recht uit het Hart
Papier: Whisper White, Thick Whisper White, Poppy Parade
Inkt: Poppy Parade
Dies: Roses Dies
Tools: Stampin; Sponges, Big Shot, Die Brush

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 18 november om 19.00 uur
Woensdag 20 november om 19.00 uur
Vrijdag 22 november om 19.00 uur
Maandag 25 november om 19.00 uur 
Dit kan ook per >>EMAIL<<
 
Limited Edition in NOVEMBER: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!
 
Lees HIER alle info! 
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!
 Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
 
 
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!