woensdag 16 augustus 2023

Artistieke Vriendschapskaart - Guest Designer Color Hues

 Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Color Hues!

dus ik doe graag weer mee!

Deze week mag ik bovendien Guest Designer zijn, omdat ik pas geleden won met >DEZE KAART<.

Supereervol natuurlijk, want het is leuk om te merken dat mensen het mooi vinden wat je hebt gemaakt,

en ook gewoon ook heel erg leuk om weer iets te mogen maken, want ik houd wel van uitdagingen! Dus ik had sowieso meegedaan, alleen kon ik nu een beetje vooruit werken ;o)

Ik maakte deze keer een lekker artistieke kaart met aardig wat Mixed Media elementen. 

Heerlijk frutten, rommelen en kliederen met inkt en papier, en veel stempelen natuurlijk!

De Color Hues Challenge is deze keer Rood met Geel! Dat zorgt sowieso al voor een kaart vol energie!

De challenge start vandaag! Nu! Twee weken lang, tot en met 28 augustus, mag jij dus ook inzendingen plaatsen waarin je rood en geel gebruikt! Je mag deze ondersteunen met basiskleuren zoals zwart en wit.

Ik begon mijn kaart met een Mixed Media achtige ondergrond. Eerst bracht ik inkt aan in de challenge kleuren. Ik koos daarbij bewust voor twee kleuren geel ( Lemon Lolly en Crushed Curry) , en twee kleuren rood (Cherry Cobbler en Real Red) , om het nog net wat spannender te maken! 

De werkwijze van deze achtergrond kwam pas nog aan de orde in een van de Kijkkast Masterclasses! Deze zitten altijd vol spannende tips & tricks!

Hier overheen stempelde ik diverse mooie takken in de kleuren geel en rood.

Hiervoor gebruikte ik de set Gorgeously Made en de bijpassende stansset! Deze set heeft van zichzelf al een artistieke uitstraling! Het is een van mijn favorieten kan ik wel zeggen!

Vervolgens heat emboste ik in het wit de lange structuurstempel uit de set , en in het zwart de mooie grungy scriptstempel! Na het inkten van de randjes met Cherry Bobbler inkt was de achtergrond nu klaar!

De volgende stap was het witte paneel waar ik met de fraaie stans een mooi "uitgescheurd notitiblaadje"-randje aan maakte. Ik stempelde de lange structuur stempel in zwart twee keer, en vervolgens stapelde ik er twee uitgestanste takjes op, in Lemon Lolly en Real Red.

Ik koos een mooie passende tekst. heat emboste deze in zwart op een restje Crushed Curry cardstock en stanste deze uit met de mooi label stans uit de set. Met de zelfde stans maakte ik ook een label uit Basic Black zodat ik ze mooi iets asymmetrisch kon stapelen. Dat is weer een mooi accent.

Met de supergave "gescheurde randjesstans" in de set maakte ik de laagjes mooi duidelijk. Dit liet ik ook in de linker bovenhoek van de kaart terugkomen. Dit geeft lekker veel pit aan de kaart waardoor het geel met rood extra gaat spreken.

Wat spettertjes en een stukje bakerstwine laten het zwart mooi terugkomen. Lekker stoer ook!

Als laatste voegde ik wat gele decoratie toe, uit het pakje 2023 - 2025 In Color Dots! Dat maakt het net af!

Het leuke vind ik dat ik deze kaart zonder deze challenge niet zo had gemaakt. Challenges laten je creatieve raderen draaien en je maakt eens wat anders, of gebruikt eens iets anders. Daarom wil ik je van harte aanmoedigen ook eens aan deze Color Hues Challenges mee te doen. het is zo leuk om te doen! Het gaat dan echt niet om winnen, maar om iets maken, genieten en meedoen! Daar worden we toch blij van? En daar gaat het om!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Gorgeously Made
Papier: Cardstock: Basic White, Real Red, Crushed Curry, Lemon Lolly, Basic Black
Inkt: Real Red, Cherry Cobbler, Lemon lolly, Crushed Curry, Memento Black, Versamark
Dies: Gorgeously Made Dies
Stampin'Write Marker Basic Black
Embellishments: Embossingpowder White & Black, Bakers Twine Essentials pack, 2023-2025 In ColorDots
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Sponge Daubers, Stampin Spritzets, Heat Tool, Embossing Additions Tool kit

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 21 augustus 19.00 uur
Maandag 28 augustus 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 100 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3GMYCGWA 
gratis een mystery tas met een diverse Stampin'Up!-producten 
met een minimale waarde van 100 euro!!!
Lees HIER alle info!

1-31 augustus korting op onze Creatieve sets! Korting tot 30 procent!


Vergeet ze niet:
Wissel tussen 1 t/m 31 augustus je kortingscodes in!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


Er zijn weer NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***









11 opmerkingen :

  1. Annette, we are so glad to have you as GD, what a wonderful card you've made! I love the gorgeous mixed media and the dies are so pretty. The torn edges and twine are perfect additions. Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super MM project Annette, love the crisp die cuts against the grungy background. So pleased to have you as our GD this time. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annette, you are right about challenges - they always push your creativity, especially if the challenge isn't necessarily within your comfort level. And your mixed media card (which is definitely not what I'd normally make) is absolutely gorgeous, with all the wonderful layers of stamping and die cuts. I am so inspired by your design! Thank you so much for joining us as a Guest Designer for my challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I totally enjoyed reading your blog and seeing your process on this fabulous card. I don't make a lot of Mixed Media but I do enjoy it when I do. You have definitely inspired me with this one. Thanks for being with us at Color Hues and I look forward to seeing more from you soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So glad to have you join us as a GD Annette, and what a WOW card you created!! Your mixed media card is FABULOUS and you have totally made the challenge colors SHINE! Thanks so much for joining us and inspiring our players...LOVE your card!! Marcia (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Annette, this is such a fabulous mixed-media card! I'm always in awe of all the steps and products it takes to create such beautiful cards, and you certainly excel at it! It's so nice to have you as Guest Designer this round, and I look forward to seeing your creations in future challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ongelooflijk mooi! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a stunning design, I love to read about your steps in the process! Thank you so much for being our guest at the Color Hues!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely design layering torn papers and pretty die cuts - congrats on being the Guest DT!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your background is stunning Annette!!! So much attention to detail. And I love how you incorporated so many hues of the challenge colors in your design.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echoing the others: your mixed media card is artsy awesome. You've certainly shared a creative, filled-with-details way to showcase red and yellow. Wonderful to have you as a most inspiring guest designer.
    ~carol

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!