dinsdag 1 augustus 2023

Heel veel augustusnieuws!!!

Het is augustus! Woohooo! Een maand vol vakantieverhalen, vrije dagen, schaarse zonne-uren, maar met HEEL VEEL ZONNIG STEMPELNIEUWS!




Met aan het eind van dit bericht bovendien een super-maandactie bij de Kijkkast!

Manlief en ik hebben een beetje vakantie, en doen het even wat rustiger aan. We gaan dit jaar niet op reis maar doen wel gezellige dingen.

Maar ik blijf beschikbaar voor alle vragen en bestellingen en natuurlijk zal ik met regelmaat inspiratiekaarten blijven posten.

Ook ben ik weer ruimte aan het maken in mijn hobbykamer! Klaar voor het volgende seizoen!

Lees je mee met alle nieuwtjes van deze maand?


Korting inwisselen!



In juli kreeg je bij aankoop twv 60 euro een of meer vouchers twv 6 euro! Deze kun je alleen in deze maand augustus inwisselen! Vergeet ze dus niet!

Je kunt ze zowel bij je Online bestelling, klantbestelling maar ook (mee) bestelling gebruiken!

Korting op KITS!

Niets is fijner dan lekker niet te veel hoeven nadenken, of gewoon om eens van het stempelen te proeven, of gewoon te genieten van het heerlijke gemak van onze KITS!

Een kit is een creatieve set waar je toffe projecten mee kunt maken, en worden geleverd als compleet pakket.

Kits hebben we in allerlei stijlen, soorten en thema's, en het handige er van is dat je met een kit heel simpel in een keer alles bij elkaar hebt om direct aan de slag te gaan. De eenvoudig te volgen gebruiksaanwijzing zit er bij! 

Ook zijn de kits ideaal om mee te nemen, bijvoorbeeld op vakantie of op de camping, of als je met anderen samen gaat knutselen, en bovendien zijn het superleuke kado-ideetjes, aangezien ze steeds in een mooie bijpassende kadoverpakking geleverd worden. 

Deze maand zijn er talloze kortingen op de kits, tot zelfs 30 procent!

Er is werkelijk van alles wat, van kaart tot homedeco!

Je vindt een overzicht van alle kits HIER!

Voor alle kits geldt dat ze verkrijgbaar zijn zolang de voorraad strekt!

NIEUWE Creatieve set!

Er is met ingang van vandaag trouwens ook een NIEUWE Creatieve set verkrijgbaar! Vrolijke Kerstfeestlabels is de naam! 

Met deze set krijg je een hele berg prachtige onderdelen in lieve kleurtjes waarmee je een stapel superleuke, moderne kerstlabels kunt maken! De set is ZO makkelijk te gebruiken dat je er ook zonder enige stempelervaring uitstekend mee uit de voeten kunt!

Ook deze kit doet mee met de kortingsactie van deze maand, en kost nu slechts 14.40!

Starten met Kerstkaarten maken?

De bovenstaande set leent zich echter ook supergoed voor iets anders!

De vele leuke onderdelen kunnen namelijk ook "op de Kijkkast manier" gebruikt worden,  om zo  een stapel moderne, lieve kerstkaarten te maken! Daartoe biedt de Kijkkast je een superleuke Kerst - Stamp a Stack workshop aan, inclusief alle benodigde materialen. Echt zo leuk! En iedereen kan meedoen!

Over dit complete workshoppakket lees je de komende dagen meer!

MINI CATALOGUS in aantocht!

Ja echt, vanaf begin september is ook de September-December Mini Catalogus geldig!

Wij hebben deze de afgelopen week al online in mogen zien, en ik kan verklappen dat het aanbod superleuk, eigentijds, verrassend en veelzijdig is! Ik heb al een lijst van absolute must haves klaarliggen! Ook hoor ik van bevriende collega-demo's al superenthousiaste geluiden over de inhoud! De aankomende week kan ik de papieren exemplaren gaan inkopen en ook al een keuze doen om te preorderen!

Vaste klanten krijgen natuurlijk gratis een Mini Catalogus van mij, maar ik koop altijd extra in, dus laat het gerust weten als je ook een Mini Catalogus van mij wilt ontvangen!

Nieuwe ACTIVITEITEN in de agenda!

De workshopagenda is bijgewerkt, de eerste nieuwe Stempelmomentjes zijn ingepland, en hier wordt al druk op gereageerd! Kijk dus snel HIER en reserveer je plekje(s) als je ook mee wilt doen met de altijd supergezellige workshops! Vol is vol!

De komende tijd volgen er meer thema-workshops, Masterclasses en ander leuks! Houd het vooral in de gaten want de aanmeldingen gaan vaak razendsnel!


SUPERMAANDACTIE, alleen bij de Kijkkast!

Omdat het vakantie is wil ik deze maand iets speciaals, iets extra's voor jullie doen!

Dankzij mijn bestellende klanten kan ik dit geweldige werk als demo al ruim tien jaar doen! Daar doe ik graag iets voor terug in de vorm van een maandkadootje! Deze maand is dit een wel heel speciale actie!

Alleen in augustus krijg je namelijk bij aankoop van 100 euro een Mystery Grabbag kado, oftewel een VERRASSINGSTAS! En deze tas is gevuld met Stampin'Up items met een winkelwaarde van maar liefst.... 100 euro! 

Lees goed hoe het werkt!

Wat zit er in?

Er kan werkelijk van alles in de tassen zitten: Stempels, stansen, ponsen, inkten, markers, lijmproducten, lint, embellishments, inkten, gereedschappen, kits, enveloppen, embossingpoeder, verpakkingen, cardstock, designpapier, speciale papiersoorten, vellum, bakers twine en nog veel meer!

Alle producten zijn uiteraard van Stampin'Up! en komen uit vorige collecties. ( Er zijn heuse collectorsitems bij!) 

Het is een echte verrassing wat er in de tassen zit, elke tas is anders. Er zal in ieder geval minimaal een stempelset in elke tas zitten, of een bundel van stempels en stansen, of stempels met pons, maar meestal zul je meer dan een stempelset in de tassen vinden!

Producten kunnen nieuw zijn of gebruikt, maar zijn altijd in goede staat! Alles komt uit mijn eigen collectie.

Van verbruiksartikelen kunnen deelverpakkingen toegevoegd worden.

De minimale oorspronkelijke waarde van de inhoud van elke tas  is 100 euro, maar we doen er graag iets extra bij.

Alles op een rijtje:

Elke tas is dichtgemaakt, en elke tas is anders. 
Kiezen, voorkeuren aangeven of ruilen is dus niet mogelijk. Laat je verrassen!

Geldig van 1 t/m 31 augustus 2023
Maximaal 1 tas per bestelling (maar je mag natuurlijk meerdere bestellingen doen)

Geldig bij bestellingen in mijn online winkel  uitsluitend als gebruik gemaakt  van de Hostcode 3GMYCGWA en ook geldig bij meebestellingen (elke maandag) of door mij verzorgde customerorders. Klik HIER om direct naar mijn Online Winkel te gaan.
Neem NA je online bestelling even contact op via EMAIL zodat ik je gegevens kan vragen ivm de Verrassingstas!

Alleen geldig op alle catalogusproducten.
Niet geldig op Samengestelde pakketten, shares, workshops of workshops inclusief stempelsets/bundles.
Exclusief eventuele verzendkosten (maar samen versturen met je meebestelling kan natuurlijk ook!

Let op! De Mystery Bags, oftewel Verrassingstassen kunnen vanaf 31 augustus opgehaald of opgestuurd worden.

*Deze actie geldt alleen bij Annette Elias- De Kijkkast en kan niet gecombineerd worden met andere aanbiedingen van mij en van Stampin'Up! Actie geldt niet op workshops of workshoppakketten.
Bonusdag Vouchers mogen wel gebruikt worden mits de aankoop na aftrek van de kortingscodes nog minimaal 100 euro bedraagt.

Nou, dat lijkt me een toffe actie om deze nieuws-blogpost mee af te sluiten, toch?

De volgende post zal weer een creatieve zijn!

Maak er een mooie, ontspannen, creatieve maand van, geniet, en rust ook een beetje uit! Dat ga ik ook proberen!

Tot snel!

Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 7 augustus 19.00 uur
Maandag 14 augustus 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 100 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3GMYCGWA krijg je 
gratis een mystery tas met een diverse Stampin'Up!-producten 
met een minimale waarde van 100 euro!!!
Lees HIER alle info!

1-31 augustus korting op onze Creatieve sets! Korting tot 30 procent!


Vergeet ze niet:
Wissel tussen 1 t/m 31 augustus je kortingscodes in!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


Vanaf 6 juli NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!