maandag 28 augustus 2023

Let's Celebrate - Feestelijke verfrissende kaart voor een jarige!


Zoals jullie weten doe ik heel regelmatig aan leuke Challenges mee, als de tijd het toelaat!


En dat deed ik ook vandaag! Het is namelijk een beetje een feestje, en daar hoort dus een feestelijke kaart bij!

Bij Freshly Made Sketches is namelijk iets te vieren! De 600ste sketch is deze week verschenen. Kun je nagaan hoeveel inspiratie en creativiteit ze al die 600 keren al in gang hebben gezet! Bij deze dus van harte gefeliciteerd aan alle mensen die dit grote project elke week weer mogelijk maken!



De schets kenmerkt zich door de horizontale strook, de cirkel die daarop zit, en de tekst die dan wat meer naar rechts zit. Al deze onderdelen zitten dus ook in mijn kaart, vertaald op mijn eigen manier. Er rolde een frisse kaart uit!


De set die ik gebruikte is So Refreshing! Hier kun je werkelijk het hele jaar rond feestelijke drankjes mee maken! Er zitten zoveel leuke onderdeeltjes bij!


Een flink aantal er van gebruikte ik om een gezellig, fruitig cluster mee te maken! Citroentjes, de kan en de glazen, maken dat ik een beetje dorst krijg! Maar bovenal stralen ze vrolijkheid uit!

Het is een two step stempelset. Je kunt dus bijvoorbeeld het glas stempelen, en dan het sap er in, en ik stempelde er dan ook nog wat ijsblokjes in. Zo kun je allerlei leuke combinaties maken!


Om de onderdelen mooi te omlijsten verwerkte ik er deze witte "ring"onder. Deze stanste ik met de Stylish Shapes Dies. Als je twee van de cirkelstansen in elkaar legt en dan stanst heb je zo een frame gemaakt. Zo komt meteen de cirkel uit de schets weer mooi terug!


Aangezien ze bij Freshly Made Sketches het thema "A Celebration" hebben vond ik het grappig om deze tekst te gebruiken. Deze komt uit de set Sentimental Park. Met de Banners Pick a Punch maakte ik er leuke puntige uiteinden aan. Door deze tekst is de kaart ook meteen voor allerlei feestelijke gelegenheden te gebruiken, en dat is dus superhandig om op voorraad te hebben!

Het geheel verwerkte ik op een dubbele border, gemaakt van twee soorten Designpapier, natuurlijk in bijpassende kleuren, waarvan ik de onderste strook scheurde.


Beide printjes komen uit dit pak Regals DSP. Ik vind dit echt superhandig en universeel te combineren papier, dus ik heb het lekker in alle kleuren! Combineren maar!


De kleuren komen prachtig uit op het Soft Sea Foam paneel en basiskaart! Onder het cluster blendde ik wat inkt om het cluster nog mooier uit te laten komen!


Met dimensionals maakte ik lekker veel diepte in het tafereeltje. Zo heb je op dit kleine stukje echt veel te zien, terwijl de kaart in zijn geheel toch heel clean en rustig blijft.


Met deze vrolijke kaart waarop ik lekker veel gestanst heb, kan ik ook meedoen met deze challenge van Happy Little Stampers, en vanwege het thema ook met de AAA Birthday Challenge van deze maand! En ook bij Addicted To Stamps & More wilden ze deze keer verjaardagskaarten zien!

De kaart geeft me een blij gevoel, dus ik hoop dat dat bij de ontvanger ook zo zal zijn! De afbeeldingen, de printjes, de kleuren, het past allemaal heerlijk bij elkaar! Het was een feestje om te maken!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: So Refreshing, Sentimental Park (Tekst)
Papier: Cardstock: Basic White, Soft Sea Foam, Garden Green
             DSP: Regals 6 x 6 inch DSP
Inkt:Smoky Slate, Crushed Curry, Garden Green
Dies: So Refreshing Dies, Stylish Shapes Dies
Pons: Banners Pick a Punch
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 28 augustus 19.00 uur
Maandag 4 september 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 100 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3GMYCGWA 
gratis een mystery tas met een diverse Stampin'Up!-producten 
met een minimale waarde van 100 euro!!!
Lees HIER alle info!

1-31 augustus korting op onze Creatieve sets! Korting tot 30 procent!


Vergeet ze niet:
Wissel tussen 1 t/m 31 augustus je kortingscodes in!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


Er zijn weer NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***





8 opmerkingen :

  1. I love this! The splash of orange with the green is wonderful! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely card. All of your elements are so great together. Thank you so much for joining our 600th sketch celebration at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the mis of colors and patterns, & textures! it makes such an impactful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a lovely and fresh card! Love the colours, and your take on the sketch. Thank you for sharing and playing along with us at AAA Birthday. Hope you'll join us in future challenges too. Take care, keep crafting and have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous birthday card. All your elements go so well together. I like the layers and the addition of the white circle die cut, which adds a bit of simplicity in the midst of the colors and patterns. Thanks for joining us at Happy Little Stampers ~ Anything Goes with Dies Challenge.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Simply gorgeous! I am loving every detail! Thanks for joining us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a pretty design and a perfect one for a summer birthday! Love all those beautiful elements and the layout is gorgeous.
    Thanks for sharing with ATSM.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a lovely card - all the different layers are impressive as well as the colour palette! :) Thanks so much for joining the AAA Birthday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!