dinsdag 9 februari 2021

Thinking of You - Batikeffect met A Touch of Ink - D-INKT!-sdag#78

 Wat heb ik het laatste jaar toch heerlijk veel gestempeld en veel kaarten gemaakt en verstuurd!

Een aantal van de gemaakte kaarten ligt nog steeds klaar om te laten zien. Soms kom ik daar bijna niet aan toe, maar vandaag heb ik er weer eentje bij gepakt! Het is tenslotte D-Inkt!-sdag dus het is een lekker inktige kaart.

Een kaart met een batikachtige techniek, met veel inkt en diverse laagjes, wat samen een mooi effect geeft.

Door de gebruikte roodachtige tinten heeft de gebruikte techniek hier een steenachtig effect. Kleur doet zo veel!

De vlinder die ik gebruikte komt uit de set A Touch of Ink. Dit is een Two-step stempelset maar hier is deze niet zo gebruikt. Ik gebruikte alleen de "lijntjesstempel" 

Deze stempelset is tot eind februari nog uit te kiezen als Sale-A-Brationgeschenk, gratis bij een bestelling vanaf 120 euro. 

Deze laagjestechniek hebben we in januari tijdens een online workshop gedaan. Een ander, eenvoudiger, voorbeeld met deze techniek kun je HIER vinden. Bij de kaart die ik vandaag laat zien hebben we echter nog meer laagjes toegepast wat een leuke grungy effect geeft. Deze omkleurtechniek is ontzettend leuk om te doen! 

Heerlijk om zo met je stempels elke keer totaal andere effecten te kunnen bereiken!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: A Touch Of Ink (SAB)
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Basic Black, Shimmery White
Inkt: Blushing Bride, Poppy Parade, Merry Merlot
Pons: Tailored Label Pons
Embellishments: Snail Mail Twine Combo Pack
Tools: Stampin'Spritzers, Water Painters, Heat Tool, Stampin'Sponges

Tot snel!
Annette



Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 15 februari om 19.00 uur! 
Maandag 22 februari om 19.00 uur!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***










Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!