maandag 15 februari 2021

Creatief combineren met Corner Bouquet en Enjoy the Moment!

Soms ontstaan kaarten min of meer door toeval. En dit was er ook eentje van die categorie.

 Eerder deze week was ik namelijk mijn stempeltafel aan het opruimen ( dat was hard nodig, haha) en daar kwam ik een restant cardstock tegen, in de kleur Petal Pink.


En ik vroeg me toen ineens af hoe een paar kleuren zouden uitkomen op deze prachtige kleur cardstock.

Enfin, dat wilde ik meteen uitproberen en dus pakte ik wat inkt, en de eerste beste stempelset die ik op mijn tafel vond.... Het bleek een van mijn favoriete sets te zijn!


Corner Bouquet! Een van de prachtige Sale-A_Brationsets van dit jaar. Deze stempelset kun je nu, tot eind februari, gratis uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!



Ik stempelde de grote stempel her en der over mijn papier... Wauw, wat een mooie kleurcombinatie... en... wauw, deze stempelset maakt ook geweldige achtergronden!


Na het kleuren van de randen met de Blending Brushes vond ik het veel te mooi om weg te gooien!


Dus de volgende dag ging ik er een kaart van maken. En ik moest meteen denken aan de prachtige set Enjoy The Moment! Die pakte ik er dus bij om de kaart verder af te maken!

Ik stempelde een aantal afbeeldingen uit de set met ede kleuren Cajun Craze en Terracotta Tile en knipte ze uit!

En die schikte ik aan de linkerkant van de kaart.
Met twee tekststempels uit de stempelset Enjoy The Moment stelde ik een dubbele tekst samen voor een jarige. Het mooie lettertype vind ik overigens helemaal te gek!

Ook in de achtergrond liet ik tekstjes terugkomen...

Zo maakte ik de kaart compleet. 

De mooie gescheurde en geinkte randjes maken de look wel compleet, maar ik voegde toch ook nog wat Sequins toe in een mooi bijpassende kleur! Dat geeft net nog even dat kleine glittertje....


En zo maakte ik dus al weerrrrr een kaart met Corner Bouquet! Zal ik nu uitgestempeld zijn met deze set, zullen de ideeen op zijn? Nou... Ik denk het niet hoor.... Elke keer als ik er mee bezig ben bedenk ik weer meer mogelijkheden! 

Experiment geslaagd dus, en ook nog een nieuwe combi ontdekt. Deze stempelsets zijn een gouden duo, wat mij betreft! Wat vind jij er van?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Corner Bouquet (SAB), Enjoy the Moment
Papier: Petal Pink, Cajun Craze
Inkt: Cajun Craze, Terracotta Tile
Embellishments: Artistry Blooms Adhesive Backed Sequins|
Tools: Blending Brushes, Paper Snips


Tot snel!
Annette


Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 15 februari om 19.00 uur! 
Zondag 22 februari om 19.00 uur! 



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***










 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!