donderdag 25 februari 2021

Fleurige Verjaardagswensen met Wild Roses - Bloghop NL demo's

Vandaag is er weer een gezellige bloghop van de NL demo's! We hopen op deze manier weer wat leuke ideeen met jullie te kunnen delen! Hop dus gezellig rond om te zien wat we voor jullie bedacht hebben!

Maar eerst: Welkom! Wat leuk dat je komt kijken bij de Kijkkast!

Deze maand hebben we als onderwerp Verjaardagswensen!


En dat kwam heel goed uit, want er waren de laatste tijd best wat jarigen in mijn omgeving! Ik heb dan ook aardig wat van zulke kaarten gemaakt!


Ik vind het altijd leuk om zulke kaarten dan een beetje af te stemmen op de jarigen!


Het werden deze keer dan ook bloemige kaarten, met veel kleur, en een strak design.

Ik begon met het maken van de achtergrond. Deze is gemaakt met de Joseph's Coat techniek!


En de cirkel die ik uit de achtergrond stanste met de Layering Circles Dies gebruikte ik voor de tweede kaart. 


Voor deze achtergrond gebruikte ik de Wild Roses Stempelset. Dit is een meer dan kaartgrote stempel vol prachtige bloemen, die zich uitstekent leent voor allerlei technieken! Deze stempel is te vinden in de Minicatalogus.


De Josephs Coat techniek wordt meestal met zwart gedaan, maar ik koos hier voor grijs....


 daardoor komen de kleuren veel zachter uit. Het grijs geeft ook wat sjieks!


Juist op zo'n kaart die eenvoudig is qua indeling vind ik het leuk om iets creatiefs te doen met de teksten!


Ik stelde de teksten samen uit de stempelset Well Said, en de bijpassende Well Written dies. Hiermee kun je echt naar hartenlust zelf allerlei teksten samenstellen voor allerlei gelegenheden. Deze stempels en dies zijn te vinden in de jaarcatalogus en ideaal als je - net als ik- van mooi teksten houdt!

Als je meer voorbeelden wilt zien waarbij ik deze stempels en dies heb gebruikt kun je >HIER< klikken!


Op elke kaart werd de tekst net ietsje anders! Ik houd ZO van de combinatie van zwierige letters met de strakkere stempelteksten!

De bloemetjes maakte ik trouwens ook met de Well Written Dies. Daar zitten een aantal hele leuke extra dies bij.

 Ik krulde twee keer drie bloemetjes een beetje op en plakte bij elk in het midden een Rhine Stone. Dat is precies genoeg versiering voor deze kaarten.


Twee vrolijke en toch ingetogen verjaardagskaarten kaarten zijn het resultaat! 

Inmiddels zijn ze al een poosje geleden gepost op het moment dat deze bloghop van start gaat, maar met deze stempels kan ik gelukkig nog veel meer vrolijke, lieve, artistieke of moderne kaarten maken. Ik heb er nog genoeg leuke plannetjes mee! ;o)

Ben jij ook zo dol op die grote achtergrondstempels?


Nog even een tip: Aanstaande vrijdag is er weer een Kijkkast Live op mijn facebookpagina. En je kunt meekiezen waar ik dan mee aan de slag ga! Klik op >DEZE LINK< en laat me maar weten welke stempelset jouw voorkeur heeft!

Zo, dat was weer mijn bijdrage voor deze keer! Nu hoop ik natuurlijk dat je het leuk en gezellig vond, en wie weet ook nog wat inspiratie opgedaan hebt!

Onder deze blogpost vind je een lijst met alle gebruikte producten. Mocht je iets willen vragen of dit project, kan ik je ergens mee helpen of mocht je aan de slag willen en nog iets nodig hebben, neem dan gerust even CONTACT met mij op. Ik help je met alle plezier! Alle producten die ik vandaag gebruikt heb zijn uiteraard bij de Kijkkast te bestellen. 

Dankjewel voor je bezoekje aan de Kijkkast, en heel graag tot ziens! XXX Annette

Hop nu verder naar >>ELLEN<<



Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Wild Roses, Well Said
Papier: Cardstock: Basic White, Basic Gray, Pool Party, Mango Melody
Inkt: Pool Party, Mango Melody, Highland Heather, Flirty Flamingo, Basic Gray, Versamark
Dies: Well Written dies. Stitched Shapes Dies
Embellishments: Rhinestone Basic Jewels, Embossingpowder Clear
Tools: Blending Brushes, Heat Tool, Stampin'Cut & Emboss Machine


Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Zondag 28 februari om 19.00 uur! Laatste Sale-A-Brationbestelling!
Dinsdag 2 maart om 19.00 uur!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***
 

6 opmerkingen :

  1. Wat 2 beauty`s van kaarten Annette, blijft een leuke techniek.

    Lieve Groet yvon...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Annette! Ik ben gek op bloemen maar deze heb ik mezelf (nog) niet cadeau gedaan...Leuk deze techniek! Gr.Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaarten, het is echt een leuke techniek! En ook bedankt voor het herinneren aan die mooie stansenset met teksten die al een hele tijd ongebruikt in mijn kast staat ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!