zondag 28 februari 2021

Op de "Artsy" toer met Corner Bouquet, en einde Sale-A-Bration!


Het grootste stempelfeest van het jaar is bijna afgelopen! Vandaag is de laatste dag van de Sale-A-Bration!

Daarom vandaag nog even een kaart met de prachtige Sale-A-Brationset Corner Bouquet!


Deze set is er eentje met vele gezichten! Wat een veelzijdigheid!

Deze keer ging ik weer lekker op de "Artsy"toer, en rolde er een kaart in mixed media style onder mijn handen vandaan!


Voor de achtergrond gebruikte ik de Basic Pattern Decorative Masks en Blending Brushes. Ik voegde wat zwarte inkt toe, en wat extra structuur met de stempelset Tasteful Touches.

Voor de tekst gebruikte ik de stempelset Approaching Perfection... Deze heb ik ge heatembost met Wit embossingpoeder en in strookjes geknipt. 

Ook deze set is een Sale-A-Brationkado, en dus alleen vandaag nog gratis uit te kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!


Met de grote stempel uit de set Corner Bouquet en met Poppy Parade inkt, stempelde ik rondom een bloemenrand. Met de kleinere stempel en met Black Memento Inkt stempelde ik daar overheen een smallere rand. Door onder dit paneel een laagje Basic Black Cardstock te doen krijg je een mooi ruig effect en mooi gelaagd kleurverloop.


Wist je trouwens dat ik vanavond om 19.00 uur nog een laatste Sale-A-Brationmeebestelling doe? Speciaal voor al die laatste orders, voor iedereen die nog mee wil genieten van alle mooie kadoos die nu nog gratis uit te kiezen zijn! Je kunt HIER zien uit welke kadoos je kunt kiezen!


Ook is dit de laatste dag waarop je een gratis papierpakket met een waarde van 70 euro krijgt als je in mijn team komt, bovenop alle andere voordeeltjes die je bij de aanschaf van een startpakket normaal al hebt!
Over deze kans kun je HIER alles lezen! Neem vooral contact op als je nog vragen hebt!


Ik heb enorm genoten van alle Sale-A-Brationkadoos die we dit jaar hebben gehad!
Je kunt via DEZE LINK alle voorbeelden nog eens zien die ik er mee heb gemaakt en geplaatst!



Natuurlijk vallen ook de prachtige bloemen op, die ik op deze Artsy kaart heb geplakt. Ik maakte ze met de Dandy Wishes Dies. Door de rode kleur en de Matte Black Dots die ik er in plakte krijgen ze een heel spannende look!  Ik vind ze zo mooi combineren met de stempels!


Het is gewoon verbazend hoe veel verschillende stijlen je met de Corner Bouquet  stempelset kunt maken. Als je op >DEZE LINK< klikt, zie je achter elkaar alle voorbeelden die ik met deze set heb laten zien! Het is haast niet te geloven dat een set zoveel totaal verschillende gedaantes kan hebben! De hier gebruikte set Approaching Perfection zul je ook op veel van deze voorbeelden terugvinden!

Mocht je nog een last-minute bestelling willen doen om een van die prachtige Sale-A-Brationkadoos te bemachtigen, kun je tot 19.00 je wensen doorgeven. Dat kan heel makkelijk door mij een MAIL te sturen. En natuurlijk mag dat ook altijd als je vragen hebt. Ik help je graag!

Geniet nog lekker even van je zondag!
Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Corner Bouquet (SAB), Approaching Perfection (SAB), Tasteful Touches
Papier: Cardstock: Basic Black, Poppy Parade, Blushing Bride
Inkt: Poppy Parade, Memento Black. Versamark
Dies: Dandy Wishes Dies
Embellishments: MatteBlack Dots, Embossingpowder White
Basic Patterns Decorative masks, Blending Brushes, Stampin'Sponges, Stampin'Cut & Emboss Machine


Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Zondag 28 februari om 19.00 uur! Laatste Sale-A-Brationbestelling!
Dinsdag 2 maart om 19.00 uur!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

2 opmerkingen :

  1. Deze stempelset is echt veelzijdig. Daarom wacht ik er met smacht op 😉
    Deze kaart heeft een stoere look.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauu echt heel mooi 👏🏼 ook de bloemen staan zo mooi op 😍

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!