dinsdag 2 februari 2021

Kom Lucht je Hart, een kaartje met liefde.

Misschien komt het je wel bekend voor... Je ziet je vrienden momenteel niet of bijna niet, en dat heeft gevolgen...


Want ook al spreek je elkaar wel via de telefoon of sociale media ed, het is toch anders...

Je echt persoonlijke dingen deel je toch minder snel.

En dat is vooral jammer bij zorgen of verdriet. Dat is juist iets wat minder zwaar wordt als je het deelt.


In deze tijd worden er dan ook extra veel kaartjes gestuurd... ook door mij!

Gewoon een lief kaartje bijvoorbeeld, om te laten weten dat ik er voor die ander ben!


Deze tekst vond ik gewoon zo toepasselijk! Ik maakte er een mooi rustig kaartje omheen.


De tekst komt uit de set Hartverwarmend. Dit is een Sale-A-Brationset, dat wil zeggen dat je deze gratis kunt uitkiezen bij een bestelling van minimaal 60 euro. Hartverwarmend is de Nederlandse versie van de set Heal Your Heart.

Met deze set is trouwens meteen een wens van mij vervuld! Ik heb namelijk diverse keren verzoekjes gedaan voor een set met dit thema. Teksten voor mensen die het even moeilijk hebben, maar niet te zwaar en niet te plechtig. Gewoon warm en persoonlijk, en liefst in een mooi lettertype. Nou... dat is dus gelukt!

Je kunt de teksten onderling op allerlei manieren combineren, dat maakt hem nog leuker.



Ik verwerkte hier de tekst met witte Enbossingpoeder en de Heat Tool, op een strookje Smoky Slate Cardstock waar ik met de Banner Pick a Punch mooie uiteinde aan maakte.


En natuurlijk stempelde ik er een lieflijke achtergrond bij. 

Hiervoor gebruikte ik de set A Touch Of Ink, die ik hier met Smoky Slate Inkt stempelde en daarna stempelde ik er de kleuren in met de bijpassende "inkleurstempels". Dit noemen we Two Step Stamping.


De prachtige set A Touch of Ink is een Sale-A-Bration stempelset, dat wil zeggen dat je deze gratis mag uitkiezen bij een bestelling van minimaal 120 euro!


De gebruikte kleuren zijn naast Smoky Slate ook Pear Pizzazz en Highland Heather. Door de hoek lichtelijk van kleur te voorzien met de nieuwe Blending Brushes wordt de kaart net nog iets zachter qua uitstraling!

 Stuur jij wel eens zomaar een lief kaartje naar de mensen om je heen? Nu we elkaar weinig kunnen zien maakt zo'n gebaar een groot verschil.  

Hoe fijn is het om iemand door middel van een kaartje even wat nabijheid te laten voelen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: A Touch of Ink (SAB), Hartverwarmend (SAB)
Papier: Cardstock: Smoky Slate, Whisper White
Inkt: Smoky Slate, Pear Pizzazz, Highland Heather, Versamark
Pons: Banner Picka Punch
Embellishments: Embossingpowder Whisper White
Tools: Blending Brushes, Heat Tool

Tot snel!
Annette


Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 8 februari om 19.00 uur! 
Maandag 17 februari om 19.00 uur!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!