maandag 1 februari 2021

Gezellige kaarten met Welcoming Window - Met Kijkkast Live Video!

 Woohooo, volgens mijn blogger statistieken is dit al weer de 900ste blogpost die ik hier plaats. Op naar de duizend zullen we maar zeggen! ;o)

Tenzij jullie willen dat ik er mee stop hoor! ;o) 

Vandaag deel ik hier de kaarten die ik vorige week, op 22 januari, maakte tijdens een gezellige Kijkkast Live stempelsessie op mijn Kijkkast Facebookgroep!

Het was een ontzettend leuke middag met een aantal enthousiaste kijkers, die konden meekijken, meekletsen en hun vragen meteen konden stellen....en ik ging natuurlijk weer met een stempelset aan de slag!  

Of nee, het was zelfs een hele bundel, met bijpassende dies!

Deze keer had ik de set Welcoming Window gekozen met de bijpassende Window Flower Box Dies. Deze zijn te vinden in de huidige Minicatalogus op bladzijde 58

Mijn oog was meteen gevallen op deze veelzijdige en superleuke set, met zulke gave details! Het straalse knusheid aan, en daar houd ik van...Hoe leuk is het om iemand een "WELKOM" gevoel te geven met een kaartje! Even wat gezelligheid!

Je kunt er zo veel kanten mee op, en door alle verschillende onderdelen kun je heerlijk "frutselen" ;o)

Ook nam ik tijdens deze LIVE mijn nieuwe Mini Stampin'Cut & Embossmachine in gebruik!

Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

Veel kijkplezier!





Als eerste maakte ik een lief, wat romantisch kaartje...

Hierbij was een stukje Designpapier het uitgangspunt en paste ik vervolgens de kaart daar op aan, qua kleuren en qua watercolourlook.



Vervolgens maakte ik een wat strakkere kaart, in frisse kleuren en in het inmiddels bekende Slimline-model. 
Hier gebruikte ik enkele producten die uit de Sale-A-Brationactie komen:  Zowel de achtergrondstempel als de tekststempel komen uit de set Hartverwarmend (gratis uit te kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro) en ook het Paper Blooms Designpapier is een Sale-A-Brationkado ( gratis uit te kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro). Lekker combineren dus!



En tenslotte maakte ik een kaart met een wat meer rustieke uitstraling. Hier gebruikte ik bijvoorbeeld de nieuwe Blending Brushes om de muur een wat verweerde look te geven.


Op alle drie de kaarten heb ik de stempels en dies net op een andere manier gebruikt en gecombineerd. Wat een ontzettend leuke set is dit zeg! Hier maak je echt BLIJE kaarten mee!

Ik maakte ook nog een BONUSkaart, deze is te zien op de Kijkkast VIP Lounge.

Volgende week is er weer een KIJKKAST LIVE! 
Like en Volg de Kijkkast op Facebook om in het vervolg  mee te stemmen 
over waar ik mee aan de slag ga, en om LIVE, en dus interactief, mee te kijken!


Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKE👍 van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!💓

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!💓

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Welcoming Window, Hartverwarmend (SAB)
Papier: Cardstock: Blackberry Bliss, Highland Heather, Basic White, Seaside Spray, Night of Navy, Soft Suede, Garden Green, Crumb Cake, Early Espresso
             DSP: Hydrangea Hill DSP, Paper Blooms DSP
Inkt: Rich Razzleberry, Blackberry Bliss, Gorgeous Grape, Highland Heather, Seaside Spray, Night of Navy, Smoky SlateSoft Suede, Bumblebee, Crumb Cake, Terracotta Tile, Garden Green, Old Olive
Dies: Window Flower Box Dies, Layering Circles Dies
Embellishments: Sheer Ribbon Gorgeous Grape
Tools: Mini Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Stampin'Sponges



Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 8 februari om 19.00 uur! 
Maandag 15 februari om 19.00 uur!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!