zaterdag 30 januari 2021

Vierkant stempelen....... met Corner Bouquet

Nog even en de maand januari is al weer voorbij.

Ook al leven we in een heel rare tijd, lijken de weken en maanden wel om te vliegen! Het was pas nog kerst ;o)

En alhoewel we ze dit jaar niet echt kunnen vieren betekent het eind van januari nog iets.... Dan komen er bij ons namelijk weer heel wat verjaardagen aan, en daarvoor heb ik natuurlijk wat verjaardagskaarten nodig....dus ik ben de afgelopen week lekker een avondje gaan stempelen...
Gewoon wat dingetjes uitproberen!


Dit Ton sur Ton-kaartje was (onder andere..) het resultaat!


Het is weer eens iets heel anders dan anders! 

Ik ben deze keer eens lekker aan het experimenteren geweest met een paar Sale-A-Brationsets...


...zoals met deze set, Corner Bouquet! Deze stempelset kun je namelijk tijdens de Sale-a-Bration, die nog tot eind februari duurt, gratis uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro! 


En... deze set is echt enorm veelzijdig. 

Dit is nu typisch zo'n set waarvan je aan de afbeelding op de verpakking niet meteen ziet wat ie kan, en hoe veel mogelijkheden hij biedt!


In dit geval gebruikte ik de grootste stempel uit de set, en stempelde deze in vier hoeken.

Om dat heel netjes en strak, in elke hoek gelijk, te krijgen, gebruikte ik de Stamparatus. Voor dit soort effecten is deze stempelhulp echt geweldig!

De afbeeldingen lopen een beetje in elkaar over en hebben verlopende kleuren. Daardoor lijkt het net een grote afbeelding, in plaats van vier losse.


Dat kleurverloop kreeg ik door eerst de hele stempel met Petal Pink inkt af te drukken en vervolgens de hoek met Calypso Coral inkt. Door dit subtiel op te brengen in meerdere laagjes, krijg je het mooie verlopende effect! In de uiterste hoekjes kwam ook nog wat Terracotta Tile. 

En doordat je dankzij de Stamparatus steeds opnieuw precies op dezelfde plek stempelt kun je dit zo voor elkaar krijgen.

Ik maakte nog een paar kaarten met deze set, met weer heel andere effecten... die zal ik ook binnenkort laten zien!


De tekst stelde ik zelf samen met twee stempels uit de set Approaching Perfection. Jawel, dat is OOK een Sale-A-Brationset! En deze set zit vol met humiristische, lichtvoetige teksten. Ideaal dus!

De losse bloemetjes stempelde ik met het kleine stempeltje uit Corner Bouqet, en in het midden van elk bloemetje kwam een Champagne Rhinestone. Die kleurt er perfect bij, en zo maak je van het bloemetje echt een "Embellishment". 


Door het bestempelde paneel mooi meerdere keren te matten (laagjes er onder te maken) komen alle kleuren weer mooi samen en maak je er een smaakvol geheel van met een bijzondere sfeer!


Klik HIER als je meer ideeen wilt zien met deze set 
(en er komen dus nog meer voorbeelden aan!)

De weken vliegen, en ook de Sale-a-Bration is ook al weer half voorbij. Dus als je deze set ook nog wilt bemachtigen, wacht dan niet te lang!


En zo heb je dus heel makkelijk een mooi grote (13 cm) , vierkante kaart gemaakt die je voor elke jarige kunt gebruiken.

Het was echt leuk dat het idee dat ik al een poosje in mijn hoofd had met deze set, ook nog is gelukt!;o) Dat is niet altijd zo hoor, maar vaak kom je dan toch weer op andere ideeen. Soms nog leuker dan het oorspronkelijke eerste idee. De resultaten zal ik, zoals ik al had beloofd, ook binnenkort laten zien!

Experimenteren met stempels is gewoon het leukste dat er is!

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Corner Bouquet (SAB), Approaching Perfection (SAB)
Papier: Cardstock: Basic White, Petal Pink, Calypso Coral
Inkt: Calypso Coral, Petal Pink, Terracotta Tile
Embellishments: Champagne Rhinestone Basic Jewels.
Tools: Stamparatus, Stampin'Sponges




Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 1 februari om 19.00 uur! 
Maandag 8 februari om 19.00 uur!



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


1 opmerking :

  1. Wauw, wat een beauty! Echt geweldig zeg! Wat een schitterende versie heb je gemaakt! Ik ben nu ook heel benieuwd naar je andere voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!