woensdag 13 januari 2021

Lekker combineren met A Touch of Ink en Oh so Ombre DSP

Wat was het een ontzettend leuke week, vorige week!

Tijdens het Online Open Huis waren er 8 dagen lang leuke dingen te zien en te doen voor de bezoekers, waaronder een dagelijkse Kijkkast Live. Er zijn een heleboel kaarten gemaakt en we hebben kennis gemaakt met talloze nieuwe producten uit de Sale-A-Bration en uit de nieuwe catalogus!

Zo maakte ik ook in het gezelschap van de kijkers deze vrolijke kaart:

Ik maakte deze met twee geweldige Sale-A-Brationproducten. Je weet inmiddels waarschijnlijk wel wat dat zijn....

Tijdens de Sale-A-Bration die tot eind februari duurt, kun je bij een bestelling vanaf 60 euro een gratis product uit de Sale-A-Brationfolder kiezen. Ook zijn er extra luxe/grote kadoos, die je bij een bestelling van 120 euro of meer gratis kunt uitkiezen.


De gebruikte stempelset is inmiddels een favoriet van mij geworden: A Touch of Ink is de naam!


Dit is een grote prachtige stempelset met een mooi natuurlijk thema. Het is een Two step set, wat wil zeggen dat je bij de "lijntjesstempels"ook bijpassende "invulstempels"hebt die je over de lijntjesstempels heen stempelt, en ze zo een kleur geeft.

Aangezien het een set is met prachtige details, geeft dat een heel gave, artistieke, watercolorlook.

A Touch of Ink is een grote set, en is gratis uit te kiezen bij een bestelling van minimaal 120 euro.


Voor dit project stempelde ik diverse takjes, bloemen en gaf deze kleur met de bijbehorende "invulstempels". Vervolgens knipte ik deze uit.

De kleuren stemde ik natuurlijk af op de achtergrond: Granny Apple Green en Blackberry Bliss

De Kolibrie stempelde ik alleen  met de lijntjesstempel. Door de kleurige achtergrond steekt deze prachtig af, zo in het wit!



Voor de achtergrond gebruikte ik het geweldige Oh So Ombrepapier. Dit heeft een prachtig kleurverloop van licht naar donker (ombre) en bevat effen papier, maar ook papier met cirkeltjes.

Het leuke van dit papier vind ik dat het zo geweldig matcht met zo veel mooie stempelsets!

Een heel dik van dit papier, 48 vellen van 6 x 6 inch, kun je tijdens de Sale-A-Bration gratis uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro.


Het label maakt het geheel af, deze stanste ik uit met de Stitched So Sweetly Dies, en de stempel komt weer uit de A Touch of Ink stempelset. 

Het was heerlijk om te maken! ( en eigenlijk heel makkelijk!)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: A Touch of Ink (SAB)
Papier: Cardstock: Thick Whisper White, Whisper White, Blackberry Bliss
             DSP: Oh So Ombre DSP (SAB)
Inkt: Blackberry Bliss, Granny Apple Green, Memento Black
Dies: Stitched So Sweetly Dies
Tools: Papier Snips, Stampin'Cut & Emboss Machine

Tot snel!
Annette


Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 18 januari om 19.00 uur! 



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!