dinsdag 26 januari 2021

Hope, een kleurrijke Funfoldkaart!

Een lekker uitbundig kaartje heb ik vandaag....

We hebben echt PRACHTIGE suites in onze catalogi. Series producten die perfect op elkaar afgestemd zijn!

Maar het leuke is dat je natuurlijk ook je eigen combinaties kunt maken met de producten! Door de prachtige afstemming van kleuren die de producten hebben, kun je volop mixen en matchen.

Ook hier maakte ik een eigen combinatie, en dat werd deze Funfoldkaart!

Het schitterende papier komt uit de Fine Art Floral Suite. Deze suite staat helemaal in het teken van prachtige handgeschilderde bloemen.

De kleuren uit dit papier heb ik in de hele kaart terug laten komen.

De vlinder en de teksten op de kaart komen uit de set A Touch of Ink. Deze stempelset is een Sale-A-Brationartikel. Deze grote en uitgebreide set kun je uitkiezen bij een bestelling vanaf 120 euro.

De vlinder kreeg een 3d effect door deze uit te knippen en verhoogd op de andere vlinderafbeelding te plakken.

Ook in de binnenkant komt de vlinder terug, met een mooie bijpassende tekst!

Voor mijn kaart gebruikte ik beide zijden van het DSP. Beiden zo prachtig!

Bovenaan bond ik als accent een stukje Fine Art Ribbon, uit de zelfde Fine Art Floral Suite. Prachtig soepel naturellint met een letterlijk schitterende goudglinstering er in!

Dit model Funfold-kaart bedacht ik een poosje geleden al, en toen maakte ik er onder andere >deze kaart< mee. Het is een ontzettend leuk model om te maken, en zo mooi te decoreren! 

Binnenkort zal ik er eens een tutorial-filmpje voor maken! Houd dit blog dus maar in de gaten!

Wat heb ik gebruikt?

Stempels: A Touch of Ink (SAB)

Papier: Cardstock: Merry Merlot, Whisper White

             DSP: Fine Art Floral DSP

Inkt: Bumblebee, Terracotta Tile, Memento Black

Dies: Stitched Shapes Dies

Embellishments: Fine Art Ribbon

Tools: Stampin'Cut & Embossmachine, Paper Snips


Tot snel!

Annette





Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 1 februari om 19.00 uur! 



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!