vrijdag 15 januari 2021

Wishing you the Berry Best! - met de Berry Blessings Bundle


Vandaag laat ik een kaart zien waarvan ik zelf de kleuren zo mooi bij elkaar vind! Dat is niet mijn verdienste hoor, maar het gebruikte Designer Series Paper waar ik de kleuren op afstemde!


De bramen in het DSP liet ik terugkomen in de gestempelde bramen op het middenpaneel. Hirvoor gebruikte ik de stempelset Berry Blessings. Dit is een Two-Step stempelset, dus met de stempels kun je de afbeelding stempelen maar is er dan ook een stempel waarmee je hem in kunt kleuren!

Het subtiele waasje groen maakte ik met de nieuwe Blending Brushes. Die werken zo ontzettend fijn!


Zowel de stempels als het DSP komen uit deze supervrolijke Berry Blessings Bundle. Deze bundle is een Sale-A-Brationkado van de tweede categorie, wat wil zeggen dat je deze gratis kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 120 euro. Wat een gaaf kado he!


Door het Designer Series Paper op deze manier te gebruiken maak je er een soort "frame", een lijstje, van! Het trekt alle kleuren naar elkaar!

De tekst komt ook uit de set, en deze stanste ik uit met de Stitched Shapes Dies. Ik gaf hem een mooie basis met het prachtige Striped Ribbon in de kleur Blackberry Bliss. De grote strik geeft lekker wat pit aan de kaart!


Dit was een van de kaarten die we maakten tijdens het Kijkkast Open Huis. Wat een feestje was dat!!

Van dit fruitige thema krijg ik echt zin in de zomer... dan is er altijd zo heerlijk veel keuze qua fruit! Mmm... Gelukkig hebben we deze fruitige spulletjes om alvast dat gevoel te krijgen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Berry Blessings (SAB)
Papier: Cardstock: Thick Whisper White, Rich Razzleberry, Whisper White
            DSP: Berry Delightful DSP (SAB)
Inkt: Rich Razzleberry, Garden Green, Granny Apple Green
Dies: Stitched Shapes Framelits
Embellishments: Striped Ribbon Blackberry Bliss
Tools: Blending Brushes

Tot snel!
Annette



Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 18 januari om 19.00 uur! 



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!