dinsdag 19 januari 2021

Batikeffect met de omkleurtechniek - D-INKT-sdag#77

Ja natuurlijk maak ik ze nog, de lekker inktige techniekenkaarten...

Er liggen nog een heleboel projectjes klaar om te laten zien, en dit is er eentje van!


Deze kaart maakten we pas geleden tijdens een techniekenworkshop. Een Online Workshop uiteraard. Want die zijn gewoon nog steeds te boeken bij de Kijkkast!


Ik hoorde dat een aantal deelnemers de techniek, die uit meerdere lagen bestaat, zo leuk vonden dat ze het moeilijk vonden om er mee te stoppen. Het resultaat is dan ook erg leuk!


De stempelset A Touch of Ink leent zich geweldig voor deze techniek... en eigenlijk voor heel veel technieken! Deze veelzijdige dubbel grote stempelset is een Sale-A-Brationkado en is GRATIS uit te kiezen bij een bestelling vanaf 120 euro. Deze actie duurt nog tot eind februari.


Door de stoere kleuren is deze kaart eigenlijk voor iedereen geschikt, ook zeker voor mannen! Buiten een stukje Linen Thread heb ik geen versiering toegevoegd. Zo blijft de gemaakte achtergrond het meest de hoofdrol spelen.


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: A Touch of Ink (SAB)
Papier: Cardstock: Crumb Cake, Basic Black, Shimmery White
Inkt: Pacific Pont, Crumb Cake, Stazon Black
Pons; Tailored Label pons
Embellishments; Linen Thread
Tools: Heat Tool, Water Painters, Stampin'Sponges

Tot snel!
Annette


Van 5 januari tot 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis producten bij je bestelling! Kijk HIER voor alle info!


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 25 januari om 19.00 uur! 



Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?




Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
en ontvang EXTRA vijf pakken DSP twv 70 euro!!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
  

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!