donderdag 31 december 2020

Oudjaarsdag - Ink - Stamp-Share Bloghop - New Years Eve Special


Hallo en hartelijk welkom bij de Ink Stamp- Share Special Bloghop! Dit is een extra bloghop naast onze maandelijkse versie. 

Op deze dag voor het nieuwe jaar kijken we vooruit naar wat er aan komt. De nieuwe mini catalogus, de Sale-A-Bration en dus heel veel nieuwe producten. Volop genieten dus!


Ik heb besloten me vandaag te focussen op twee van mijn favoriete producten uit de Sale-A- Brationfolder!
Twee producten dus die je in de komende twee maanden elk GRATIS kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro!


Bovendien twee producten die mij een blij gevoel geven. Dat vond ik echt toepasselijk op deze "New Years Eve" wat letterlijk de avond voor het nieuwe jaar betekent! Het is fijn om blij het nieuwe jaar in te gaan toch?


Ik bedacht weer eens een nieuwe modelletje Funfold kaart waarbij je in meerdere stappen de kaart openvouwt en zo telkens iets anders ziet.

Volgende week zal ik tijdens het Open Huis een andere variant maken van deze Funfold, en de maten en maakwijze laten zien! Momenteel ben ik volop bezig met de laatste voorbereidingen.


 Het schattige, blije ezeltje uit de Sale A Brationset Darling Donkeys siert de voorkant van de kaart.


De kaart bestaat uit verschillende panelen die allen zijn beplakt met het mooie, frisse bloemetjespapier uit het pak Flower & Field Designer Series Paper. 

Zo dartelt het ezeltje gezellig in een bloemenwei.


De bovenste flap vouwt naar boven open, en dat geeft meteen weer een ander uitzicht!


Hier heeft het ezeltje een bloem geplukt.

De ezeltjes heb ik ingekleurd met Stampin'Blends. Dit zijn onze geweldige Alcohol Markers, Door twee grijstinten te gebruiken, Smoky Slate en Gray Granite, krijg je mooie kleurnuances in het ezeltje.

Tijdens het Kijkkast Online Open Huis zal ik laten zien hoe ik dit gedaan heb!


De volgende flap vouwt naar beneden open.

Nu krijg je het derde ezeltje te zien en hier is ook ruimte om je persoonlijke tekst te schrijven.


Uit het DSP heb ik wat bloemetjes geknipt die ik hier en daar gebruikt heb, zoals hier op het kopje van het ezeltje. Ik houd van dit soort kleine details. Het papier leent zich er ook geweldig voor!

De gebruikte teksten komen overigens ook uit de Darling Donkeys set!


De kleuren en het prachtige Mille-Fleursdessin van het Designpapier combineren geweldig met de ezeltjes maar ook met heel veel andere stempelsets! Ook hiervan zullen voorbeelden voorbij komen tijdens het Online Open Huis!

Nog maar een paar dagen, dan begint de Sale-A-Bration! Vanaf aanstaande dinsdag 5 januari kun je bij een bestelling vanaf 60 euro GRATIS iets uitkiezen uit de speciale Sale-A- Brationfolder. Dit kan bijvoorbeeld deze leuke stempelset Darling Donkeys zijn, maar ook dit prachtige Designpapier... maar er is nog meer keus hoor! Deze geweldige actie duurt tot eind februari! 


Heb je nog geen vaste Demonstratrice, en wil je graag de nieuwe Mini Catalogus en Sale-A-Brationfolder ontvangen? Neem dan gerust even CONTACT met mij op, dan komt het voor elkaar!

Of nog veel leuker: Meld je nog snel aan voor een hele week Online inspiratie, tips, voorbeelden en volop gezelligheid!! 
Door middel van video's, Kijkkast Lives, Make & Takes en andere leuke activiteiten doe je heel veel ideeen op en maak je kennis met al het moois dat er aan komt! Kijk HIER voor alle informatie!


Voor mij zijn dit twee geweldige aanwinsten. Vandaag maakte ik er dus dit vrolijke verjaardagskaartje van, maar natuurlijk is er nog veel meer mee mogelijk! Ik kan hast niet wachten om het jullie allemaal te laten zien!

Uiteraard wil ik dit bericht afsluiten door iedereen een heel fijne, warme, veilige en sfeervolle jaarwisseling te wensen!
En daarna vooral een gezond, creatief en kleurrijk 2021! 

Natuurlijk zijn alle gebruikte producten te bestellen bij de Kijkkast. 
De Sale-A-Brationproducten vanaf 5 januari.
Heb je vragen? Mail ook dan gerust even. Ik help je graag verder! 
Onderaan deze blogpost vind je een lijst met alle gebruikte materialen en kleuren.

Dit was mijn projectje van vandaag... Hopelijk heb ik hiermee weer wat inspiratie bezorgd! Tijdens deze donkere dagen is creatief bezig zijn immers een heerlijke manier om de dag te kleuren!

Wil je een reactie plaatsen? Hartstikke leuk, en dankjewel alvast!

En dan is het nu tijd om verder te hoppen naar de volgende creatie! Heel veel plezier, dank voor je bezoek aan de Kijkkast, en tot snel! XXX Annette


Hop nu verder naar >>SUE!<<

Roll Call

Sue McDonald

Cindy Mitchell-Clark

Kim Price

Donna Coffman

Tricia Butts

Gez Carpenter

Jo Blackman

Alison Carter

Karen Egan

Mo Rootes

Libby Fens

Rochelle Laird-Smith

Tracie St-Louis

Donna Lester

Susan Simpson

Jill Chapman

Dana Sullivan

Victoria Littlewood

Laura Mackie

Annette Elias



Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Darling Donkeys *SAB
Papier: Cardstock: Granny Apple Green, Whisper White
            DSP: Flower & Field DSP *SAB
Inkt: Memento Black, Poppy Parade
Stampin'Blends: Smoky Slate, Gray Granite, Granny Apple Green, Poppy Parade Combo Packs
Embellishments: 2020-2022 In Color Ribbon Bumblebee



Van 4 t/m 11 januari: Online Open Huis bij de Kijkkast!
7 dagen lang voorbeelden, nieuws, video's en meer!
Je bent welkom! Klik >HIER< voor informatie!

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 4 januari om 19.00 uur!
Dinsdag 5 januari om 19.00 uur! ivm nieuwe catalogus!

*Op elke maandag doe ik een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, 
of ik stuur het naar je toe.
Ook bestel ik dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 

Welkom bij ons team!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.


12 opmerkingen :

  1. Loving the donkey and the cute fun fold card Annette x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this style of card, I'll have to give it a try. Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the fold and the decorations are really cute, thank you for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your card, just love these Donkeys they are sooooo fun, thank you for hopping with us xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Now that is how you show a stamp set - LOL!!!Love that you used all the stamps on one card and I love the fold!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely fund fold and love to see both sides of the dsp :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!