dinsdag 8 december 2020

Nog meer koopjes!

 Hoera, het koopjesrek is aangevuld met heel veel moois, voor extreem kleine prijsjes!



Het betreft hier restanten uit vorige collecties. Van alles zijn slechts kleine hoeveelheden, dus op is op!

Check de koopjes HIER! (en klik op de webwinkel vervolgens op KOOPJES)

Bestellen kan via de Webwinkel (met credit card) OF neem contact met mij op voor een persoonlijke bestelling (deze wordt direcht naar je huis gestuurd, a 5,95 euro verzendkosten)) OF bestel via de meebestelling, vandaag, dinsdag, om 17.00 uur (zonder verzendkosten, zelf ophalen hier in Wognum)

Je kunt je bestelling natuurlijk uitstekend combineren met de grote EINDEJAARSUITVERKOOP!

Ik raad je echter aan niet te lang te wachten en zo snel mogelijk te bestellen. Met deze prijzen zal het ontzettend snel gaan!

Vraag mij gerust om advies of hulp, ik help je graag!

Met hartelijke groet,

Annette

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!