donderdag 10 december 2020

Kleurrijke Tien-Minuten-Kaarten, met Magic In This Night DSP

 Leuke kaarten maken, met stempels, papier en inkt, hoeft helemaal niet zo heel moeilijk te zijn!

En ook heb je er niet altijd veel tijd voor nodig! Ik maakte deze kaarten elk in minder dan tien minuutjes!

Dus ook na een drukke dag, als ik nog even iets voor mezelf wil doen, kan ik nog iets maken!

En dan sluit ik de dag heerlijk creatief af!

Heerlijk ontspannen! Zeker in deze tijd heel belangrijk! Het geeft rust in je hoofd!

En het geeft nog voldoening ook! Ten eerste omdat je iets gemaakt hebt met je eigen handen, en vervolgens omdat je daarna gezellige, persoonlijke kaarten hebt om op te sturen!

Als je de juiste materialen hebt, lukt het eigenlijk altijd. Dat is zo fijn! Ook omdat alles zo goed bij elkaar past, en gewoon fijn werkt. En die kleuren, tsja, die zijn natuurlijk helemaal geweldig!

Vandaar ook dat ik deze kaart meteen in viervoud maakte ;o) Maar dan wel in vier verschillende kleuren, die het allemaal superleuk doen in combinatie met zwart!

Het Magic In This Night DSP dat ik voor deze kaarten gebruikte is op dit moment nog verkrijgbaar, maar is uitlopend, en op is op!

Ik maakte een video over de werkwijze en de materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt. Deze video plaats ik op de Kijkkast VIP Lounge pagina!

Kleurrijke kaarten, bloemig en toch stoer! Weer eens wat anders! Welke kleur vind jij het leukst geworden?

Binnenkort belanden deze kaarten in de brievenbus bij een paar lieve mensen. Zomaar, omdat het zo leuk is post te ontvangen, en te sturen! Ik houd er gewoon van: Even iemand een glimlach bezorgen. Dat kan ook zonder elkaar "in het echt"te zien!

Wat heb ik onder andere gebruikt:

Stempels: Lovely You

Pons: Lovely Labels Pick A Punch

DSP: Magic in this Night DSP


Tot snel!

Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen 
Maandag 14 december om 19.00 uur!

*Op elke maandag doe ik een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, 
of ik stuur het naar je toe.
Ook bestel ik dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 


Welkom bij ons team!
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!