vrijdag 25 december 2020

Merry Christmas! - Met Poinsettia Petals


Met deze kaart....


.... die ik maakte met de Poinsettia Petals Bundle....

 
... wil ik jullie allemaal.....


.....fantastische, warme, fijne kerstdagen wensen....


...... gezellig thuis, met wat lekkers, een leuke film, of mooie muziek....


.... genietend van wat er WEL is en kan....


... alleen of samen met een paar mensen die je lief zijn!


Deze Funfoldkaart maakte ik met producten uit de Poinsettia Place Suite. Een aantal van de producten is uitlopend en inmiddels uitverkocht, maar de stempels en dies blijven, en zullen in de volgende jaarcatalogus 2021-2022 te vinden zijn. 


Op dit moment zijn de stempels en dies echter nog als productpakket te bestellen, dus met 10 procent Bundlekorting.


De basis van de kaart maakte ik tijdens een gezellige teamavond, waarbij Carrie aan de beurt was om een leuk project te verzinnen voor ons.

De aankleding en decoratie deed ik later op mijn gemakje. Heerlijk!

Het is meteen de laatste kerstkaart van dit jaar, want vanaf nu ga ik weer een tijdje andere dingen maken.... Ook weer superleuk!


Het zijn niet voor iedereen makkelijke dagen. Van veel klanten hoor ik... en zelf ervaar ik het ook telkens weer ....dat creatief bezig zijn enorm helpt om de moed er in te houden als het eens moeilijk is, en de dag altijd met een voldaan gevoel af te sluiten.

Ik hoop dat je fijne dagen hebt, en wie weet ook nog even tijd vindt om te genieten van iets creatiefs. Mocht je hulp of advies nodig hebben op stempelgebied, of willen genieten van het gemak en plezier dat echt mooie producten je bieden, help ik je graag op weg, of een stapje verder. Net wat jij wilt en nodig hebt. Ik maak graag anderen blij, en word daar zelf ook blij van!


We maken er gewoon samen wat moois van, in de breedste zin van het woord. Vooral blijven genieten van wat er allemaal wel kan! Meteen alvast een mooi voornemen voor het nieuwe jaar ;o)

Ik wens je nogmaals een heel fijn kerstfeest!

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Poinsettia Petals
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Real Red, Whisper White, Soft Suede
            DSP: Poinsettia Place DSP (uitlopend)
Inkt: Soft Suede, Real Red, Old Olive
Dies: Poinsettia Dies
Pons: Banners Pick a Punch
Embellishments: Beaded pearls (uitlopend)
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine


Van 4 t/m 11 januari: Online Open Huis bij de Kijkkast!
7 dagen lang voorbeelden, nieuws, video's en meer!
Je bent welkom! Klik >HIER< voor informatie!

Eerstvolgende (mee)besteldagen±
Maandag 28 december, om 19.00 uur! 
Dinsdag 5 januari om 19.00 uur!

*Op elke maandag doe ik een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, 
of ik stuur het naar je toe.
Ook bestel ik dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 


Welkom bij ons team!
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!