vrijdag 11 december 2020

Zeer belangrijk nieuws over Whisper White Cardstock en meer!

 

ZEER BELANGRIJK NIEUWS!

Stampin’Up! Heeft ons vandaag laten weten dat helaas de fabriek die ons Whisper White cardstock maakt door Covid 19 onverwachts de deuren heeft moeten sluiten!
Heel naar voor hen, maar ook voor ons allen, want de Whisper White papierproducten zijn zeer geliefd! Jer kunt gerust zeggen dat Whisper White cardstock een onmisbare basic is. Het was dus echt even schrikken.

Helaas is een vervanger niet zomaar gevonden aangezien de Whisper White producten volgens een speciaal procede gemaakt worden, wat ze tot zulk perfect stempelpapier maakt.

Natuurlijk is SU hier meteen hard mee aan het werk gegaan. En er is gelukkig een volwaardige vervanger gevonden....Maar het is onbekend wanneer dit vervangende product in voldoende hoeveelheden gemaakt en voorrading, en dus te bestellen zal zijn.

Totdat een nieuwe variant er is, geldt voor de huidige voorraden OP IS OP!

Daarom is mijn advies:

Bestel NU nog wat van de volgende producten, maar let op, er geldt: maximaal twee van elk product per persoon!

Ik ga vanavond nog een speciale meebestelling doen, aangezien ik verwacht dat het heel snel zal gaan met de voorraad. Ik bestel om 21.00 uur vanavond.
Geef je wensen voor deze meebestelling tijdig door, graag via >>MAIL<< ( bij voldoende animo doe ik op zaterdag evt. nog een bestelling)
Zelf online bestellen kan ook, dat kan deze decembermaand via >> deze link.<<
Het gaat om de volgende producten:

Whisper White 12" x 12" (30.5 x 30.5 cm) Cardstock (124302)
Assorted Memories & More Cards & Envelopes (149710)
Whisper White Note Cards & Envelopes (131527)
Whisper White 3" x 3" (7.6 x 7.6 cm) Envelopes (145829)
Whisper White A4 Cardstock (106549)
Whisper White A4 Thick Cardstock (140490)
Whisper White C6 Envelopes (106588)

Graag tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen±
Maandag 14 december, om 19.00 uur! 
Maandag 21 december om 19.00 uur!

*Op elke maandag doe ik een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, 
of ik stuur het naar je toe.
Ook bestel ik dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 


Welkom bij ons team!
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!