zondag 12 augustus 2018

Kerst in Vintage-stijl met Colour Your Season #3

Hai hallo! Het is weer zondag, dus hebben een aantal van mijn teamgenootjes van team Inky Bizz weer onze wekelijkse inspiratieblogpost, met de schitterende productbundel Colour Your Season!
Wat ons allemaal opgevallen is, is dat we ondanks dat we allemaal andere stijlen hebben, en er onder ons zowel beginnende als flink gevorderde stempelaars zitten, allemaal ontzettend enthousiast zijn over deze producten!

Afgelopen donderdag liet ik een wat meer CLEAN kaartje zien, en deze keer ga ik voor een lekker nostalgische vintagelook! En ja, het is een kerstkaartje geworden! ;o)

Voor dit project heb ik een flinke hoeveelheid onderdelen van de bundle gebruikt!
Zo begon ik bijvoorbeeld met de achtergrond. Deze maakte ik met de Merry Christmas tekststempel. Hiermee bestempelde ik de gehele achtergrond. Met de Stamparatus is het heel gemakkelijk om de teksten er netjes op te krijgen.


Op de achtergrond kwam een mooi gevormd label, met prachtige stikseleffecten aan de randjes. Deze mooie dies zitten in de Stitched Season Framelits. Het middelste, kleinere label stanste ik uit het grootste label, wat een leuk diepteresultaat geeft. Dit staat natuurlijk mooi, maar had ik ook nodig voor mijn plannetje!


De prachtige hulst-randstempel heb ik hier op een speciale manier verwerkt.  Eerst stempelde ik hem gewoon op het paneel, en kleurde de afbeelding in met de nieuwe set Watercolor Pencils Assortment 2. Met de aquapainter liet ik de kleuren mooi uitvloeien. 

Vervolgens stempelde ik de hulstrand nog eens op een reststukje papier, kleurde ook deze in, en knipte een paar van de hulsttoefjes uit. Deze gebruikte ik vervolgens om de hulstrand op het kleinste ook buiten het paneeltje door te laten lopen.
De hulstrand kleurt overigens heel makkelijk in! Het ontwerp van de hele stempelset Blended Seasons is hier dan ook op afgestemd.

De extra hulsttoefjes plakte ik iets verhoogd op. Hierdoor is het effect nog groter!

 Ik vond het leuk er nog even een subtiel accentje aan toe te voegen. Het strikje in Cherry Cobbler-kleur stanste ik uit, met weer een van de Stitched Seasons framelits. In het midden er van kwam nog een houten knoopje ( True Gentlemen buttons) waar ik een stukje Linen Thread doorheen strikte. Dit past goed bij de wat rustieke sfeer van de kaart, die ik o.a. bereikte door veel randjes iets te sponzen.

Heel veel meer heeft deze kaart niet nodig! Je komt met de gewone basis van deze bundle al zo ver! Er zitten zoveel onderdelen in de stempels en dies dat je echt allerlei decoraties en thema's kunt maken. 

foto van Annette Elias.

Prachtige stempels, dies en Watercolor Pencils die ALLEEN DEZE MAAND of zolang de voorraad nog strekt nog te bestellen zijn... Meer informatie over deze actie kun je HIER vinden!


Ik heb al een aantal voorbeelden gepost, en er zullen er nog meer komen. Via deze link, zie je alles wat ik met deze bundle heb gemaakt en tot nu toe op mijn blog heb gezet..


Maar er is vandaag nog veel meer inspiratie te vinden voor en met de Colour You Season serie...
Kijk voor meer voorbeelden bij mijn teamgenootjes en geniet van hun projecten!:

Ken je van die stempelsets die je steeds maar BLIJFT pakken? Voor mij is dit er zo eentje. Zo mooi, zo veel mogelijkheden en zo tijdloos!

Mocht je vragen hebben over dit project, over de producten of wil je misschien iets bestellen, mag je natuurlijk altijd even contact opnemen! Ik help je graag!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Blended Seasons
Papier: Cardstock: Shimmery White, Sahara Sand, Cherry Cobbler
Inkt: Soft Suede, Cherry Cobbler
Extra: Watercolor Pencils assortment 2
Dies: Stitched Seasons framelits.
Embellishments: True Gentlemen Buttons, Linen Thread
Tools: Papersnips, Stampin'Sponges, Aqua ainters, Big Shot, Die Brush


Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen
Maandag 13 augustus om 19.00 uur
Maandag 20 augustus om 19.00 uur 


Van 1-31 augustus de BONUS DAYS!
Krijg bij elke aankoop van 60 euro een voucher twv 6 euro!



Exclusieve Bundle, alleen verkrijgbaar in augustus: Colorful Season!
Lees HIER meer!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS





Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Houd je ook zo van stempelen, spelen met inkt  en kleur en wil je bij elke bestelling korting op je stempelmaterialen??
Klik hier voor meer info!
Je bent welkom in mijn ontzettend fijne team!

6 opmerkingen :

  1. Wat is dit weer een aparte kerstkaart.Ik vind hem erg mooi ik hou van deze stijl.gr Anke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart....leuk dat je hem zo Vintage hebt gemaakt en dat je de achtergrond met de Merry Christmas stempel en de Stamparatus hebt gecreëerd. Daar is de Stamparatus echt super handig voor. Dat was voorheen zonder de Stamparatus toch wat lastiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt PRACHTIG! Wat schitterend gemaakt. De kleuren, het inkleurwerk, de verhoogde blaadjes etc. Ik wil deze set graag bij je bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie Kerstkaart! Alles klopt en daar hou ik van haha. En mooi in vintage gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!