donderdag 9 augustus 2018

Ik mis je! met Colour Your Season#2

Toen het zo warm was, de afgelopen weken,   heb ik heerlijk zitten stempelen... Zo was het prima uit te houden ;o)

Een van de kaartjes die ik stempelde was deze:



 een fris en tamelijk "clean"kaartje....met een bescheiden kleurpalet!

Ook hier gebruikte ik eigenlijk alleen maar de Colour Your Season Bundle!

Het is een eenvoudig, modern en verzorgd geheel geworden...
De linkerhelft van de achtergrond stempelde ik met de bladstempel. Gewoon een strooimotief met Stazon Black!

De blaadjes kleurde ik in met de nieuwe Watercolor Pencils assortment 2, en liet ik een beetje uitvloeien met de Aqua Painters.

Simpel, maar met altijd een leuk resultaat! En zo leuk om te doen!

Met de labelvorm uit de Stitched Season Framelits maakt ik een label uit Basic Gray cardstock, wat -zo ontdekte ik bij toeval- prachtig bij het Granny Apple Green bleek te kleuren! Zo fris!

Op het label stempelde ik de tekst, en nog eens het blaadje met Versamark Inkt, en heat embosde deze met Whisper White Embossingpowder.

Ook dit blad kleurde ik in! door er wat wit potlood ( uit het eerste assortiment Watercolor Pencils)bij  te gebruiken steekt het inkleurwerk mooi af bij het donkergrijs.

Het witte takje stanste ik uit met de Stitched Season Framelits, ik knipte er even een zijtakje van af... zodat alleen de blaadjes overbleven. Zo was het precies goed!

Met de Journaling Pens tekende ik nog een accentrandje op de achtergrond.....


Een mooi rustig kaartje, geschikt voor iedereen! Je kunt de tekst natuurlijk aanpassen op de ontvanger en de gelegenheid!


De stempels, de framelits en de Watercolor Pencils assortment 2 zijn verkrijgbaar tm 31 augustus OF Zolang de voorraad strekt... Een set die je eigenlijk niet mag missen!


Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Blended Seasons
Papier: Shimmery White, Granny Apple Green, Basic Gray
Inkt: Stazon Black, Versamark
Dies: Stitched Seasons Framelits dies
Extra: Watercolor Pencils
Embellishments: Embossingpowder Whisper White, Metallic Pearls; Clear Wink of Stella
Tools: Big Shot, Heat Tool, Embossing Buddy, Paper Snips, Aqua Painters, Journaling Stamps

Tot snel!
Annette
Eerstvolgende (mee)besteldagen
Maandag 13 augustus om 19.00 uur
Maandag 20 augustus om 19.00 uur 


Van 1-31 augustus de BONUS DAYS!
Krijg bij elke aankoop van 60 euro een voucher twv 6 euro!



Exclusieve Bundle, alleen verkrijgbaar in augustus: Colorful Season!
Lees HIER meer!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS






Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Houd je ook zo van stempelen, spelen met inkt  en kleur en wil je bij elke bestelling korting op je stempelmaterialen??
Klik hier voor meer info!
Je bent welkom in mijn ontzettend fijne team!



1 opmerking :

  1. Wow wat een mooie simpele maar prachtige kaart is dit geworden!! Super leuk gedaan met dat witte takje en dan de witte randjes om de groene blaadjes, mooi detail!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!