vrijdag 17 augustus 2018

Collagestempelen, maskeren en meer...met Colour Your Season #4

Het leuke van stempels en stempelen is- dat zeg ik heel vaak- dat het zo veelzijdig en creatief is....
Alhoewel je vaker met de zelfde afbeelding werkt kun je er zo ontzettend je eigen ding mee doen, dat het nooit gaat vervelen om opnieuw een stempel te gebruiken.. Je blijft dus uitdaging vinden. Ik houd er van!
.

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie, waarin een aantal eenvoudige technieken verstopt zitten... EN... ik heb een paar stempelsets met elkaar gecombineerd...



De hoofdrol wordt deze keer weer gespeeld door de stempelset Blended Seasons... De set die net als de bijpassende Stitched Seasons Framelits alleen deze maand, en slechts zolang de voorraad strekt, te bestellen is. Ik ben er ZO weg van! En ik blijf maar nieuwe mogelijkheden ontdekken! Met deze set kun je ECHT het hele jaar rond!

Voor dit elegante kaartje heb ik eerst de framelits gebruikt om een maskertje te maken. Daarmee maakte ik het gekleurde paneeltje in het midden.

Op dit paneeltje paste ik de Collagestempeltechniek toe. Hier zie je onder andere de prachtige grote bloemstempel uit de Blended Seasons set terug. Nu eens niet als inkleurstempel, maar als collagestempel dus!

Daarnaast gebruikte ik ook de set Gallery Grunge voor de nodige structuurtjes en laagjes. Echt ook zo'n altijd-goed-set.. die je maar blijft gebruiken!

De mooie bloem die verhoogd op de kaart zit is gemaakt met de Stitched Seasons Framelits. Deze horen bij de Blended Seasons stempels, maar zijn net even anders dan anders.

Blended Seasons Clear-Mount Bundle

(Stempels en dies als bundle  bestellen=10 procent korting! PLUS een kortingsvoucher van 6 euro!)

De dies zijn namelijk (op het klokje na) niet bedoeld om gestempelde afbeeldingen uit te stanzen, maar juist om de afbeeldingen aan te vullen! Zo zit er naast die geweldige stitched labels een blad in de set, een bloementakje, een strikje etc... allemaal perfect te combineren met de stempels...

Zo ook dit beeldige bloementakje. Ik stansde het uit watercolor Paper en kleurde het met diverse roodtinten inkt.

Zo maak je dus je eigen embellishments. Persoonlijker kan niet!


De middelste en grootste framelit met dat fraaie steekjes effect gebruikte ik om een deel van de kaart uit te snijden en op te hogen. Dit is een van de manieren waarop je de Eclipse techniek kunt doen. 

Hierbij is het extra mooi dat de drie mooie labelvormen zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant van de snijdlijn een "stitched"randje stanzen.. Zo kun je dus ook mooi afgewerkte frames en doorkijkjes e.d. maken! Supermooi die afwerking!

Op de Kijkkast Facebookpagina heb ik pas een oproepje geplaatst om mij uit te dagen... zodat ik kan laten zien dat je met deze Colour Your Season echt alle kanten op kunt... Mocht je ook nog een suggestie hebben, plaatst dit dan gerust HIER

Je zult in ieder geval nog de nodige voorbeelden voorbij zien komen!!

Het is gewoon kicken om te ontdekken dat je gewoon nooit alles kunt maken wat mogelijk is.. zo veel kan er!

Het is bijna weekend... grote kans dat ik in het komende weekend weer een paar uurtjes met de set aan de slag ga! En jij? Ga je ook iets creatiefs doen?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Blended Seasons, Gallery Grunge
Papier: Cardstock: Thick Whisper White, Merry Merlot, Whisper White
             Watercolor Paper
Inkt: Powder Pink, Real Red, Merry Merlot
Dies: Stitched Seasons Framelits
Tools: Big Shot, Aqua Painters, Stampin'Sponges

Tot snel,
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen
Maandag 20 augustus om 19.00 uur
Maandag 27 augustus om 19.00 uur 


Van 1-31 augustus de BONUS DAYS!
Krijg bij elke aankoop van 60 euro een voucher twv 6 euro!



Exclusieve Bundle, alleen verkrijgbaar in augustus: Colorful Season!
Lees HIER meer!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS






Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Houd je ook zo van stempelen, spelen met inkt  en kleur en wil je bij elke bestelling korting op je stempelmaterialen??
Klik hier voor meer info!
Je bent welkom in mijn ontzettend fijne team!

2 opmerkingen :

  1. En alweer zo'n mooie creatie met deze set! Er komt geen eind aan. Ik vind deze 'stitched thinlits' ook erg mooi, geeft zo'n chique randje eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BEELDSCHOON! Meid, hoe doe je dat toch!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!