zaterdag 4 augustus 2018

Bloghop Team Inky Bizz, Jacqueline's keuze: DIEREN!

Welkom bij deze mini-Bloghop met enkele leden van ons team Inky Bizz!

Je bent hier zojuist begonnen, of je bent hier gekomen via de blogpost van mijn superkundige teamgenootje Yolande



We dagen elkaar binnen ons team graag af en toe uit in de vorm van een teamchallenge, en gieten dat deze keer weer in de vorm van een Bloghop.

Deze maand mocht Jacqueline de opdracht kiezen, en zij koos als onderwerp DIEREN... Er moest dus minimaal 1 dier op je project voorkomen.

Op zich niet heel moeilijk, aangezien er in de collectie volop dierenstempels en -dies zitten, en er zijn zelfs dierenponsen...... van katten tot vlinders, van een vos tot een libelle... dus de eerste grote uitdaging was eigenlijk het maken van een keus uit de vele mogelijkheden. Ik besloot te kiezen voor de set die al een paar dagen naar me lonkte, vanaf een hoekje van mijn stempeltafel ;o)

Ik koos namelijk voor de stempelset Botanical Bliss, met de bijpassende Botanical Tags Thinlits... gewoon omdat het zo'n schitterende set is... en er komen in zowel de stempels als de dies vogeltjes voor! Deze "mocht" ik dus gebruiken...

 Uitganspunt was een van drie prachtige labels die ik uitstanste en met de stempels versierde.

Botanical Bliss Wood-Mount Bundle

Stempels: Botanical Bliss
Dies: Botanical Tags hinlits
(ook samen als bundle te bestellen, met 10 procent bundelkorting)

Het past allemaal zo mooi bij elkaar....



Nadat ik de accentkleuren had gekozen, namelijk Mint Macaron en Rich Razzleberry, maakte ik met inkt en de Aqua Painter een mooi bijpassend achtergrondje. Dit liet ik goed drogen. Ook stempelde ik hier heel licht de tekst een aantal keren op.
Ik stempelde en knipte het vogeltje uit en stanste wat "takjes"uit met de dies.
Het tekstlabeltje en de hartjes stanste ik uit met de Stitched Labels Framelits, want die vond ik er zo mooi bij passen!
Wat lint en metallic Pearls zorgen voor een subtiele afwerking en net dat toefje goudglans.
En zo krijg je dan dit als eindresultaat. 

Een kaartje dat ik naar een speciaal persoon ga sturen! Maar een label al deze kan bijvoorbeeld ook prima aan een kadootje hangen, of in een scrapalbum gebruikt worden, om maar eens iets te noemen...... Ook leuk!



Ben je ook zo benieuwd wat mijn teamgenootjes met de opdracht hebben gedaan??? Hop dan snel door naar een van onze nieuwe teamgenootjes, de altijd even enthousiaste Anke. En van haar blog hop je dan zo weer verder naar de volgende blogbijdrage, en zo ga je verder tot je alles gezien hebt, en lekker veel nieuwe ideetjes opgedaan hebt! Superleuk dat enkele van onze nieuwe teamgenootjes ook meteen mee zijn gaan doen!

De complete mini-blogvolgorde is:
Annette (hier ben je nu!)

Gebruikte materialen:
Stempels: Botanical Bliss
Papier: Cardstock: Mint Macaron, Rich Rzzleberry, Old Olive, Crumb Cake, Shimmery White
Inkt: Crumb Cake, Mint Macaron, Rch Razzleerry, Old Olive
Dies: Botanical Tags Thinlits, Stitched Label Framelits
Pons: Detailed Trio
Embellishments: Tearoom Combo Pack (ribbon), Metallic Pearls
Tools: Big Shot, Die Brush, Sampin'Sponges, Aqua Painters

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen
Maandag 6 augustus om 19.00 uur
Maandag 13 augustus om 19.00 uur 


Van 1-31 augustus de BONUS DAYS!
Krijg bij elke aankoop van 60 euro een voucher twv 6 euro!



Exclusieve Bundle, alleen verkrijgbaar in augustus: Colorful Season!
Lees HIER meer!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS



Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Houd je ook zo van stempelen, spelen met inkt  en kleur en wil je bij elke bestelling korting op je stempelmaterialen??
Klik hier voor meer info!
Je bent welkom in mijn ontzettend fijne team!

6 opmerkingen :

  1. Heel mooi kaartje ik vind je kleurkeuze ook heel erg leuk.gr Anke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve reactie Annette maar jij bent ook heel kundig hoor dat bewijst dit kaartje weer.
    Leuk bedacht.
    Knuff Yolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creatie weer Annette! Mooie kleuren bij elkaar en een prachtige stempelset met bijpassende thinlits. Wat een mooi cadeau voor de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Annette! Heel mooi om deze bundels te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow deze set zou ik nooit kopen, maar als ik dit zo zie. Wist dus niet hie he deze dies moest gebruiken, dus wie weet dat ik hem aanschaf. Djw voor je inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met deze dies kun je ZOVEEL leuks Yvon! Je gaat zeker geen spijt krijgen als je hem aanschaft!

      Verwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!