zondag 5 augustus 2018

Subtiele schoonheid .... met Colour Your Season

De prachtige exclusieve productbundel die alleen tijdens deze augustusmaand verkrijgbaar is, en waarover ik HIER al uitgebreid vertelde, is ZO mooi, dat ik er de afgelopen weken al talloze voorbeelden mee heb gemaakt. En zo verschillend allemaal! Ik laat ze graag aan jullie zien de komende tijd!

En wie weet voorzie ik je zo van wat ideeetjes of heb ik hier en daar nog wat handige tips!!

Het eerste projectje dat ik laat zien met de Color Your Season Bundle is deze. Een heel subtiel getint kaartje...
Op dit kaartje heb ik de prachtige grote bloemstempel ( het is echt een een flinke!) uit de set gebruikt, en deze met heel zachte tintjes ingekleurd.

Het inkleuren heb ik gedaan met de nieuwe set Watercolor Pencils. Een geweldige aanwinst!

Door kleine hoeveelheden kleur aan te brengen en deze steeds met de Aqua Painter iets uit te wassen krijg je prachtige tere kleurtjes. Ze doen me aan voorjaar denken, aan die periode dat je overal van die prachtige bloesembomen ziet!
Om de tere kleuren tot hun recht te laten komen heb ik ook de rest van de kaart heel zacht en rustig gehouden.

Ik stanste wat bloementakjes uit met de Stitched Season Framelits en liet die onder het bestempelde deel uitpiepen. Door de zelfde kleur als de daaronder liggende laag te kiezen krijg je zo een mooi subtiel accent.
Subtiel maar toch mt een groot effect! Het maakt het gewoon net wat interessanter en spannender!

Na het drogen kun je telkens weer wat kleur toevoegen en uitwassen, net zo lang tot je tevreden bent.

Doordat de stempel is afgedrukt in Sahara Sand Inkt hebben de bloemen ook zonder inkleuren al een zachte uitstraling, en door het uitwassen van de kleur, was je ook de gestempelde lijntjes een ietsje uit. Dat maakt dat het allemaal nog wat zachter en gematigder wordt.

Ik voegde wat Glitter @ Clear Epoy Shapes toe. Die zijn kleurloos dus daardoor niet te overheersend, maar ze brengen wel precies het kleine sprankeltje dat de kaart af maakt. Net dauwdruppeltjes!


Het mooie van de Colour your Season Bundle is dat je er zo ontzettend veel stijlen en effecten mee kunt maken, voor eigenlijk het hele jaar rond!




En het inkleuren is echt zoooo ontzettend fijn om te doen! Ideaal om te doen als je een druk hoofd hebt, als het erg warm weer is, als je ontspanning of afleiding nodig hebt, als heerlijk momentje voor jezelf, als mindfullnesoefening, of gewoon als je zin hebt om iets moois te maken!

De Watercolor Pencils werken perfect! Mooie pigmenten waarmee je zowel subtiel als vol kunt werken, en heel mooi uit te "wassen"met de AquaPainters.  En natuurlijk heerlijke kleurtjes die perfect het basisassortiment aanvullen! Dat ze in de Stampin'Up!kleuren zijn maakt het natuurlijk veel makkelijk om er complete projecten van te maken en te kunnen combineren.

foto van Annette Elias.

 De inkleurtechniek van dit project komt ook voorbij tijdens de "Colour Your Season-Tips & Trucs"workshop die ik voor 15 en 19 september ( je kunt een datum kiezen!) heb ingepland. Schaf je deze maand bij de Kijkkast deze Bundle aan, is deze workshop voor jou helemaal gratis! 
Daarbij krijg je natuurlijk bij je bestelling in augustus ook nog de Gratis Bonus Voucher die je een prachtig shoptegoed geeft voor nog meer mooie stempelproducten! Mocht je vragen hebben of een bestelling willen doen, mag je me altijd even een EMAIL sturen!


Vandaag hebben ook twee van mijn teamgenootjes van Team Inky Bizz' een mooi project met de Color Your Season Bundle op hun blog geplaatst. Nog meer inspiratie dus! Yay!
Je kunt hun bijdragen zien door op onderstaande links te klikken. Veel plezier alvast!!
Anke's Colour Your Season 
Yolande's Colour Your Season

Wat heb ik voor mijn project gebruikt: 
Stempels: Blended Seasons
Papier: Cardstock: Sahara Sand, Shimmery White
Inkt: Sahara Sand
Watercolor Pencils, Assortment 2
Dies: Stitched Season Framelits Dies
Embellishments: Glitter & Clear Epoxy Shapes
Tools: Aquapainter, White Chalk Pen.

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen
Maandag 6 augustus om 19.00 uur
Maandag 13 augustus om 19.00 uur 


Van 1-31 augustus de BONUS DAYS!
Krijg bij elke aankoop van 60 euro een voucher twv 6 euro!



Exclusieve Bundle, alleen verkrijgbaar in augustus: Colorful Season!
Lees HIER meer!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS




Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Houd je ook zo van stempelen, spelen met inkt  en kleur en wil je bij elke bestelling korting op je stempelmaterialen??
Klik hier voor meer info!
Je bent welkom in mijn ontzettend fijne team!

5 opmerkingen :

  1. Wat prachtig! De kleuren zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en apart kaartje heb je gemaakt.En wat veel technieken heb je gebruikt.En wat is het toch grappig dat we alle 3 dezelfde bloemen gebruikt hebben.gr Anke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mylene en Marleen6 augustus 2018 om 21:47

    Wat een wonderschone bloemen heb je gemaakt. Het totaal, en ook de afwerking, is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt Annette. Heel subtiel inderdaad, slim om de stempel afdruk met Sahara Sand te doen. Geeft een super mooi resultaat en inderdaad heel zacht. gr. Ariana

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!