woensdag 1 november 2023

Een stralende Kerst! #30DaysChristmascardChallenge2023

Welja, ik ga gewoon weer meedoen, net als vorig jaar, met de 30 days Christmas Card Challenge van collega Demo Martin!


Ik ga serieus mijn best doen om elke dag de opdracht te doen, en zal ook mijn maaksels hier vervolgens ook proberen te posten, ook al weet ik bij voorbaat dat ik wel eens achter zal lopen, of dat het op een gegeven moment misschien gewoon niet lukt. Het is hier immers een maand propvol workshops, en ook heb ik mijn handjes vol aan de zorg voor mijn lieve paps en mams, maar ik ga er gewoon voor! Het is zooo leuk om te doen, en meteen een goede boost om toch die stempeltijd voor mezelf te blijven nemen!💓 Maar we gaan gewoon plezier hebben en meedoen, heb ik me voorgenomen!

Lijkt het jou ook leuk? Gewoon ook meedoen!

Ook dit jaar plak ik weer een actie aan deze challenge vast, met een echte kerstgedachte. Aan het einde van deze blogpost vertel ik je er over!


De Challenge van dag 1 is Shining Bright. En toen moest ik meteen aan die leuke kerstlampjes denken natuurlijk!


Die leuke lampjes met die retro uitstraling, en dan deze keer gecombineerd met lekkere knalkleurtjes!


Stempels en stansen staan in de Mini Catalogus: De stempels heten Stralende Kerst, en jaja, de teksten zijn lekker in het Nederlands! De bijpassende stansen zijn de Merry & Bright Dies!


Het idee voor deze kaart kwam bij me op naar aanleiding van het komische verhaal van een vriendin die laatst zat te vertellen over haar vriend die het vorige jaar met de kerst zo gefrustreerd raakte van het uit de knoop halen van de lampjesslinger, dat hij allerlei lelijke woorden riep, zat te zweten, en te pufffen, en tenslotte het hele zaakje uit het raam kieperde. 

Ze vertelde het zo beeldend dat we beiden zaten te schudden van het lachen, hahaha!


Dus ja, dat moest natuurlijk een lekker gekkig kaartje worden met lekker warrige kerstlampjes! Maar ik paste gelijk wat leuke techniekjes en materialen toe.


Zo gaf ik alle lampglaasjes een "glazige"look door ze eerst gewoon te stempelen, en er dan nog eens overheen te stempelen met Versamark, en dit dan met Clear Embossingpoeder een glanslaagje te geven. Simpel maar heel doeltreffend!


De lampjes kwamen op een paneel dat ik samenstelde uit diverse stukjes vrolijk DSP, eigenlijk een soort Patchwork, maar dan van papier! Hieromheen tekende ik met zwarte Stampin'Write Marker wat speelse doodle lijntjes. Het contrasteert mooi en geeft een strak kader, wat in dit geval wat rust brengt.


Het leuke papier komt uit het Merry, Bold & Bright DSP! Ikhoud van de printjes en de heerlijke kleurtjes!


Om het nog hipper te maken stanste ik de fittingen en de snoertjes uit dit gave groene Metallic Cardstock!


En hier en daar kwamen er wat van die leuke glanzende rondjes tussen! Ze hebben prachtige matchende kleuren!


Dat alles precies bij elkaar past is ook niet zo gek, want ze vormen samen een Suite Collectie, een serie producten die perfect op elkaar afgestemd is!


Dag 1 is gelukt! Op naar dag 2


Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor onze kerstboodschappentassenactie! We voorzien al jaren mensen die het moeilijk hebben van een tas vol bruikbare, gezonde boodschappen. Een echte kerstgedachte, nietwaar?

Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT.  Stuur mij vervolgens een pb of EMAIL zodat we gegevens kunnen uitwisselen. De prijs van de kaart exclusief postzegel binnen NL is 6 euro, en dit bedrag gaat geheel naar het goede doel. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht. De kaart lekker voor jezelf houden mag uiteraard ook!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Stralende Kerst
Papier: Cardstock: Basic White, Blueberry Bushel, Melon Mambo
              DSP: Merry, Bold & Bright DSP
              Melon Mambo & Granny Apple Green Foil Sheets
Inkt: Crushed Curry, Black Memento, Versamark, Poppy Parade
Dies: Merry & Bright Dies
Stampin'Write Markers Basic Black
Embellishments: Embossingpowder Clear, Iredescent Adhesive Backed Disks/Zelfklevende rondjes met regenboogglans
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Stampin Spritzers, Paper Snips, Heat Tool

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Dinsdag 7 november 19.00 uur
Maandag 13 november 19.00 uur
Maandag 20 november 19.00 uur
Maandag 27 november 19.00 uur


 
Kadootje als dank!
In November krijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3HYSG9UM
gratis een pakje zelfklevende metallic sequins in natuurlijke kleuren twv 9,25


Lees >hier< al het  Kijkkast-November-nieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


vanaf 7 november
NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!



Nu ook nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!