dinsdag 21 november 2023

Welkom in het Kijkkast Team!

 De afgelopen tijd mocht ik een aantal nieuwe teamleden verwelkomen in het Kijkkast Team!

En natuurlijk is dat altijd eerst een spannende stap, maar dan al snel een bijzondere feestelijke gelegenheid, dus absoluut reden voor een welkomstkaart!


En natuurlijk moest dat een vrolijke kaart worden, met veel fleurigheid, en gezelligheid, net zoals dat bij een feestje hoort!


In de achtergrond gebruikte ik drie verschillende stroken van het Garden Walk DSP! Dit gezellig bloemige papier heeft fantastische kleurcombinaties, en is geschikt voor alle seizoenen, door de gebruikte kleuren steeds net een beetje anders met elkaar te combineren. Maar  elk printje past prachtig bij elkaar!


De bloemen , het label, de strik, ze zorgen allemaal voor het feestelijke geheel!


De bloemen maakte ik met de set Modern Garden. Met de stempels kun je naar hartenlust combineren en stapelen! Ik maakte zo een hele berg vrolijke bloemetjes! 

Met het gevlochten twine maakte ik voor elke kaart een feestelijk strikje!


Deze keer gebruikte ik geen tekststempel uit de Modern Garden set, maar een tekst uit een speciale demoset die wij als demo een poos geleden konden bestellen, en die superhandig is voor dit soort feestelijke gelegenheden! Ik ponste het tekstje uit met de Modern Oval pons. Echt een prachtige pons waar je heel veel kanten mee op kunt, en die voor een strak grafisch effect op de kaart zorgt.

In de Modern Gardenset zitten overigens teksten en bloemen voor het hele jaar!



De stempels, de pons, het DSP en het gevlochten twine komen allemaal uit de Garden Walk Suite Collectie, die te vinden is in de Mini Catalogus. 

Met de set van stempels en pons heb ik de Stamp-a- Stack kerstworkshop van dit jaar ontworpen. Deze workshop is bij velen elk jaar een grote favoriet! Het leuke is dat de deelnemers nu kerstkaarten zullen maken, maar er thuis natuurlijk nog veel meer kaarten, voor het hele jaar, mee kunnen maken! Ideaal toch?


Stempels, designpapier en twine gaan helaas wel uit de collectie, en komen niet meer terug, dus zijn ook te vinden in de lijst van uitloopartikelen die gisteren bekend zijn geworden. Dus op is op! Lees HIER alle info!


Ik wens de nieuwe teamgenootjes toe dat zij net zo veel plezier zullen hebben als dat ik al elf jaar heb! Want plezier hebben, dat staat bij ons voorop! En daarbij help ik ze graag waar dat nodig is, en kunnen ze natuurlijk altijd bij mij terecht. 

Het samen stempelen, de vriendschappen, het teamgevoel, de verbondenheid en gezelligheid, dat is wat Stampin'Up! voor mij zo mooi maakt!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Modern Garden, 
Papier: Cardstock: Basic White, Calypso Coral, Wild Wheat, Poppy Parade
             DSP:Garden Walk DSP
Inkt: Poppy Parade, Calypso Coral, Wild Wheat, Mossy Meadow Pretty Peacock
Pons: Moden Oval Pons
Embellishments: Calypso Coral Braided Linen Trim
Tools: Paper Snips

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 20 november 19.00 uur
***Maandag 21 november 19.00 uur IVM UITLOOPLIJSTEN***
Maandag 27 november 19.00 uur


 
Kadootje als dank!
In November krijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3HYSG9UM
gratis een pakje zelfklevende metallic sequins in natuurlijke kleuren twv 9,25


De Uitlooplijsten zijn bekend! Op is op, kortingen tot 60 procent!
Lees HIER alle info!


Lees >hier< al het  Kijkkast-November-nieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


vanaf 7 november
NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

Nu ook nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!