woensdag 1 november 2023

November Nieuws bij de Kijkkast!

Tsjonge, het is al weer november!


Oktober vloog voorbij, het was een drukke, gezellige maand vol stempelactiviteiten en bedrijvigheid. Een maand ook waarin ik weer een aantal nieuwe teamleden mocht verwelkomen in het Kijkkast Team. Wat ben ik blij met deze enthousiaste dames! 

Maar nu is het dus ineens november...

De donkere tijd van het jaar, de herfstige maand die een voorbode is van de feestmaand december. Een maand van knusse avonden, warme kleedjes, gezelligheid, en lekker veel stempelen! Een maand van kerstkaarten maken en heel veel leuks! In deze post ga ik daar alvast wat over vertellen!

Nieuwe Creatieve set!


Er is weer een nieuwe Creatieve set bij gekomen! THe Best Destination is de naam!

 In deze set vind je alles wat je nodig hebt om negen luxe kaarten te maken, rond het thema reizen!


Alles zit er bij, waaronder een leuke stempelset, die je natuurlijk na het maken van de negen kaarten kunt blijven gebruiken! Creatieve sets zijn allemaal verkrijgbaar zolang de voorraad strekt! Je vindt ze allen bij elkaar in de webwinkel!  De creatieve set The Best Destination kost slechts 25 euro, en is verpakt in een leuke doos, wat het ook een ideaal kado idee maakt. ( Bestelnummer is 163186) 

Kijkkast Workshops!

Jullie weten het inmiddels... workshops bedenken en geven is mijn lust en mijn leven!

Het workshopprogramma bij de Kijkkast is flink gevuld en ook november wordt een heerlijk volle stempelmaand. 

Zo hebben we deze maand bijvoorbeeld weer een altijd superpopulaire workshop Stamp A Stack, de workshop waarbij je in een middag een hele stapel hippe kerstkaarten maakt! 
Door middel van een zorgvuldig uitgedachte werkwijze en goede voorbereiding kun jij straks 20 van je familieleden, buren of vrienden voorzien van een zelfgemaakte kerstkaart. Dat zal zeker gewaardeerd worden! 
De goedgevulde goodiebag, inclusief stempelset en pons, horen er bij, en daar kun je natuurlijk thuis nog heel veel stempelplezier aan beleven! Kijk voor het complete workshopprogramma maar eens in de WORKSHOPAGENDA! 
Ik zou het supergezellig vinden je aan onze workshoptafel te mogen verwelkomen! Wacht niet te lang met aanmelden, er zijn nog maar enkele plekjes beschikbaar!

Nieuwe Online Only Producten!


Vanaf 7 november wordt onze collectie Online Only producten weer flink uitgebreid!

Online Only producten zijn items die niet in de catalogi te vinden zijn, maar alleen via de Webwinkel. Je kunt ze dus online bestellen, maar met de wekelijkse meebestelling kun je ze ook altijd mee bestellen natuurlijk!

Het zijn extra sets, embellishments, papiertjes en meer!

In bovenstaande afbeelding zie je er al enkele. Ik heb er al wat van kunnen bestellen, zo leuk! Maar er zijn nog meer dingen op komst, en in de afbeelding verklapt Stampin'Up! het al een beetje. Dat belooft veel goeds! 

Alle Online Only producten zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Je vindt ze in deze speciale afdeling van de webwinkel, maar de nieuwe items vind je hier uiteraard pas vanaf 7 november! Ik kijk er naar uit, jij ook?

Natuurlijk kom ik hier ter zijner tijd op terug! En uiteraard kun je op voorbeelden rekenen met al dat nieuwe moois!

Kadootje van de Kijkkast

Net als elke maand heb ik weer een leuk Kijkkast Kadootje uitgekozen. Doe jij in november 2023 een bestelling van 92,50 euro of meer, en gebruik je de hostcode, dan krijg je van de Kijkkast een pakje Zelfklevende pailletten/sequins in neutrale kleuren, twv 9,25

Als je deze link gebruikt om te winkelen, is de hostcode automatisch toegevoegd. Wel zo makkelijk!

maar natuurlijk krijg je dit kado ook als je bestelt via mijn wekelijkse meebestelling of losse bestelling via mail.


Bij een bestelling vanaf 50 euro word je bovendien gratis lid van de Kijkkast VIP Lounge!
Hier krijg je extra inspiratie, extra lives, en regelmatig een gratis workshop! Ik verras mijn VIPpers graag!
Superleuk als je er ook bij komt!

Onstage At Home


Op 11 november is weer het grote evenement voor Stampin'Up! demo's! Samen met een aantal teamgenootjes dompel ik mij dan heerlijk een dagje onder in StampinÚp-gezelligheid. We horen op deze dag weer allerlei nieuwtjes, krijgen diverse creatieve demonstraties, gaan zelf ook creatief aan de slag aan de hand van de videoworkshops, en last but not least krijgen we een vooruitblik op wat er allemaal aan gaat komen in de komende maanden, waaronder de voorjaarscollectie. Altijd een moment van spanning, verlekkeren, en vooruitkijken! En voor mij echt een verwendagje, waar ik heerlijk van ga genieten!

Door de maand heen zal ik vast nog meer te melden hebben, en ongetwijfeld zal ik hier voorbeelden, weetjes en meer plaatsen. Ook komen er nog een aantal video's aan! Zoals ik al zei, een heerlijke, boordevolle stempelmaand! Laten we er samen weer wat leuks van maken!

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Dinsdag 7 november 19.00 uur
Maandag 13 november 19.00 uur
Maandag 20 november 19.00 uur
Maandag 27 november 19.00 uur


 
Kadootje als dank!
In November krijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3HYSG9UM
gratis een pakje zelfklevende metallic sequins in natuurlijke kleuren twv 9,25


Lees >hier< al het  Kijkkast-November-nieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


vanaf 7 november
NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!



Nu ook nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!