maandag 6 november 2023

De boom versieren - #30daysChristmasCardmakingChallenge


Een lekker vrolijke “ messy” kerstkaart vandaag! 
( Ik werd er zelf tenminste blij van...)


En ik doe met deze kaart ook weer mee met de 30 days Christmas Card Challenge van collega Demo Martin! En vandaag was de opdracht Trimming the Tree! 


En ja, de kerstboom versieren is op en top kerst! ( ik heb al zin in december, wanneer we hem hier in huis ook op gaan zetten! Zo gezellig!)


En met dit onderwerp moest ik direct denken aan die ontzettend leuke afbeelding van de giraffe, die de kerstboom decoreert, en hem afmaakt met een mooie ster in de top! 

Deze afbeelding is te vinden in de ontzettend lieve set Festive & Fun! Zo leuk!


De grappige afbeelding kleurde ik in met Stampin'Blends en knipte ik vervolgens voorzichtig uit.
De kleurtjes stemde ik af op de achtergrond.


En die achtergrond is samengesteld uit strookjes van het Shining Christmas Specialty DSP/Schitterende Kerst DSP, dat kerstige kleuren, lieve motiefjes en mooie glans effecten heeft. Dit papier is een Online Only artikel, dus is alleen te vinden in de webwinkel.

Hier en daar inkte ik de randjes een beetje, wat een rustieke draai geeft aan dit mooie papier!

De strookjes plakte ik lekker 'hotseknots" speels verspringend op de basiskaart.


Om de afbeeldingmooi uit te laten komen plaatste ik deze op een dubbel plateautje, namelijk een laagje vellum en een laagje Basic White cardstock, die ik beiden uitstanste met de Country Side Corners Dies/Landelijke Lijstjes stansen.


De tekst stempelde ik en knipte ik in losse strookjes, waardoor deze een extra decoratief element op de kaart wordt. Verder gebruikte ik wat Linen Thread en wat glanssteentjes om het geheel af te maken.


En zo is ook deze zesde challengekaart, weer af, en het is een vrolijkerd geworden! Yay, ik ben op 1/5 van deze Challengemaand! Zal ik het vol kunnen maken?

Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor onze kerstboodschappentassenactie! We voorzien al jaren mensen die het moeilijk hebben van een tas vol bruikbare, gezonde boodschappen. Een echte kerstgedachte, nietwaar?

Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT.  Stuur mij vervolgens een pb of EMAIL zodat we gegevens kunnen uitwisselen. De prijs van deze luxe kaart exclusief postzegel binnen NL is 6 euro, en dit bedrag gaat geheel naar het goede doel. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht. De kaart lekker voor jezelf houden mag uiteraard ook!

Enne.... elke andere gezellige reactie wordt natuurlijk ook erg gewaardeerd! Alle gebruikte materialen zijn uiteraard te bestellen via de Kijkkast. Je mag mij altijd een berichtje sturen als je meer info wilt. Ik help je graag!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Festive & Fun
Papier: Cardstock: Basic White, Cherry Cobbler, Pecan Pie
             DSP Shining Christmas Specialty DSP ( Online Only)
Inkt:Memento Black, Pecan Pie, Cheery Cobbler
Dies: Countryside Corners Dies
Stampin'Blends:Pecan Pie, Gray Granite, Mossy Meadow, Cherry Cobbler, Daffodil Delight
Embellishments: Linen Thread, Steentjes met Regenboogglans in pasteltinten (Iredescent Pastel Gems)
Tools: Stampin'Cut'& Emboss Machine, Papier Snips, Blending Brushes.

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Dinsdag 7 november 19.00 uur
Maandag 13 november 19.00 uur
Maandag 20 november 19.00 uur
Maandag 27 november 19.00 uur


 
Kadootje als dank!
In November krijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3HYSG9UM
gratis een pakje zelfklevende metallic sequins in natuurlijke kleuren twv 9,25


Lees >hier< al het  Kijkkast-November-nieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


vanaf 7 november
NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!



Nu ook nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.







1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!