zaterdag 4 november 2023

Season of Sparkle - #30daysChristmasCardmakingChallenge


Om het maken van kerstkaarten lekker afwisselend te houden, besloot ik nu weer eens een wat stoerdere, rustieke kaart te maken!


En ook deze kaart maak ik weer aan de hand van een challenge, een kleuren challenge deze keer! Ik doe immers weer mee met de 30 days Christmas Card Challenge van collega Demo Martin!

Een kleurcombinatie die je misschien niet meteen voor de kerst zou bedenken, maar dat vind ik nu juist zo leuk!


Deze keer begon ik met een stoere achtergrondtechniek waarvoor ik alle drie de Challengekleuren gebruikte!


Vandaag wilde ik weer eens de set Winter Owls gebruiken en daarvoor is zo'n achtergrond namelijk een prima basis! En natuurlijk is het ook gewoon heerlijk om even te kliederen met inkt! 😉

Met deze set kun je zoveel leuke dingen doen! En ik ben dol op uilen, en deze zijn dan ook nog eens mooi verbeeld! Een set die absoluut niet alleen voor kerst is, ook al gebruik ik hem daar nu wel voor!


Op de achtergrond stempelde ik een heleboel van de bomen met de bomenstempel uit de zelfde uilenset! Dat gaf een mooie sfeer aan de kaart, en een mooi uitgangspunt voor de uil die ik op de kaart wilde gaan verwerken.


Deze keer koos ik voor een gedetailleerde uitgestanste uil, en niet voor een van de stempelafbeeldingen. (deze heb ik wel al op diverse andere projecten gebruikt, kijk HIER maar eens) 

De prachtige uil stanste ik in Basic White en gaf ik wat accentjes met  Stampin'Blends in de kleur Lemon Lolly. De onderlaag van de vleugels stanste ik uit Pool Party Cardstock. Zo komen hier ook weer meerdere challengekleuren terug!


Toevallig merkte ik op dat de bomenstans uit de set Horse & Sleigh Dies erg goed past bij de gestempelde bomen. Door er een aantal uit te stansen uit Night of Navy Cardstock en door deze voor en achter de uil te plakken krijg je een supergaaf diepteeffect! Alsof de uil van tussen de bomen vandaan komt vliegen.

Met de vlokjesstempel, Versamark inkt en wit embossingpoeder zorgde ik voor de sneeuwvlokjes in de lucht en op de bomen. Zo sfeervol!


Ook de tekst heb ik geheatembossed in wit. 
De uil kreeg een glanslaagje met de Wink of Stella Glitterbrush en wat subtiel glanzende Sequins maken het geheel af. 
De tekst komt uit de set Magical Meadow. Ik vond deze erg mooi bij de sfeer van de kaart passen. Heerlijk om zo allerlei items met elkaar te combineren!


En ja, ook de vierde challengekaart is hiermee weer af! Morgen volgt al weer dag vijf!

Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor onze kerstboodschappentassenactie! We voorzien al jaren mensen die het moeilijk hebben van een tas vol bruikbare, gezonde boodschappen. Een echte kerstgedachte, nietwaar?

Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT.  Stuur mij vervolgens een pb of EMAIL zodat we gegevens kunnen uitwisselen. De prijs van deze luxe kaart exclusief postzegel binnen NL is 6 euro, en dit bedrag gaat geheel naar het goede doel. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht. De kaart lekker voor jezelf houden mag uiteraard ook!

Enne.... elke andere gezellige reactie wordt natuurlijk ook erg gewaardeerd! Alle gebruikte materialen zijn uiteraard te bestellen via de Kijkkast. Je mag mij altijd een berichtje sturen als je meer info wilt. Ik help je graag!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Winter Owls, Magical Meadow (tekst)
Papier: Cardstock: Basic White, Night of Navy, Pool Party
Inkt: Pool Party, Lemon Lollu, Night of Navy, Versamark
Dies: Winter Owls Dies, Horse & Sleigh Dies (Online Only)
Stampin'Blends: Lemon Lolly
Embellishments: Embossingpowder White, WInk of Stella Glitterbrush, Adhesive Backed Sequins Trio (zelfklevende Pailletten in drie kleuren)
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Blending Brushes, Sponge Daubers, Ebossing Additions Tool Kit, Take your Pick Tool.

Tot snel!
Annette
Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Dinsdag 7 november 19.00 uur
Maandag 13 november 19.00 uur
Maandag 20 november 19.00 uur
Maandag 27 november 19.00 uur


 
Kadootje als dank!
In November krijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3HYSG9UM
gratis een pakje zelfklevende metallic sequins in natuurlijke kleuren twv 9,25


Lees >hier< al het  Kijkkast-November-nieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


vanaf 7 november
NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!



Nu ook nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.







1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!