zondag 5 november 2023

Vrieskoude kerstkaart met een veel laagjes - #30daysChristmasCardmakingChallenge


Vandaag ging ik met een van de allermooiste sets uit de Mini Catalogus aan de slag!

Deze keer had ik een schets om mee te werken! Alweer een leuke opdracht van de 30 days Christmas Card Challenge van collega Demo Martin!


Een schets is altijd een mooi uitgangspunt!


De mooie set die ik gebruikte is Magical Meadow, met de bijpassende Magical Meadow stansen. Met deze stansen kun je niet alleen de gestempelde afbeeldingen uitstansen, maar er zitten ook allerlei extra stansjes bij, onder andere stansjes waarmee je allerlei ragfijne takjes kunt maken!


De ijskristallen in de schets verving ik voor de drie toeven, die ik schikte rond de cirkel in het midden van de kaart!


Deze centrale cirkel stanste ik met de Geschepte Cirkels Stansen/ Deckled Circles Dies. Met de stans uit de Magical Meadow sstansset voorzag ik deze cirkel van een mooi ijssterrenmotief. De ijskristallen komen dus toch een beetje terug 😉

Op de cirkel bouwde ik een gelaagd landschap met de fraaie stempels en stansen, die een prachtig gedetailleerd effect hebben.


Voor de achtergrond gebruikte ik een stuk van het prachtige  Winter Meadows DSP. Dit papier heeft prachtige kleuren en een supermooi watercolour effect!


De takjes kleurde ik op de stempels zelf, met zowel inkt als met de Stampin'Write Markers, waardoor ik mooie, tweekleurige of meerkleurige afdrukken kon maken. De kleuren uit het Designpapier waren hierbij mijn inspiratiebron.
Ook voegde ik uit cardstock gestanste takjes toe, die ik tussen de gestempelde takjes verwerkte. Dat geeft nog meer variatie en maakt de toeven extra vol.


Diepte maakt een kaart altijd extra mooi, vind ik, dus ik heb in deze kaart volop diepte toegepast! Ik ben een echte fan van Dimensionals 😉

Tussen de takjes plakte ik hier en daar wat Faceted Gems, want een beetje glitter & glamour mag natuurlijk niet ontbreken ;o)


Stempels, stansen, designpapier en embellishments komen allemaal uit deze Winter Meadows Suite Collectie, dus ik hoefde deze keer niet zelf een combinatie van producten te bedenken. 

Deze collectie is wonderschoon!

Dit was dan dag vijf, nog heel wat dagen te gaan, maar wat is het leuk!
Hoever ben jij al met je kerstkaarten?

Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor onze kerstboodschappentassenactie! We voorzien al jaren mensen die het moeilijk hebben van een tas vol bruikbare, gezonde boodschappen. Een echte kerstgedachte, nietwaar?

Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT.  Stuur mij vervolgens een pb of EMAIL zodat we gegevens kunnen uitwisselen. De prijs van deze luxe kaart exclusief postzegel binnen NL is 6 euro, en dit bedrag gaat geheel naar het goede doel. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht. De kaart lekker voor jezelf houden mag uiteraard ook!

Enne.... elke andere gezellige reactie wordt natuurlijk ook erg gewaardeerd! Alle gebruikte materialen zijn uiteraard te bestellen via de Kijkkast. Je mag mij altijd een berichtje sturen als je meer info wilt. Ik help je graag!

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Magical Meadow
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Basic White, Shaded Spruce
             DSP: Winter Meadow DSP
Inkt: Moody Mauve, Lost Lagoon, Misty Moonlight
Dies:Magical Meadow Dies, Deckled Circles Dies
Stampin'Write Markers: Smoky Slaten Misty Moonlight, Blueberry Bushel,Lost Lagoon, Garden Green, Shaded Spruce, Pebbled Path, Moody Mauve
Embellishments: Faceted Gems Trio Pack
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Take Your Pick Tool

Tot Snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Dinsdag 7 november 19.00 uur
Maandag 13 november 19.00 uur
Maandag 20 november 19.00 uur
Maandag 27 november 19.00 uur


 
Kadootje als dank!
In November krijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3HYSG9UM
gratis een pakje zelfklevende metallic sequins in natuurlijke kleuren twv 9,25


Lees >hier< al het  Kijkkast-November-nieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


vanaf 7 november
NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!



Nu ook nieuwe soorten Papier, Online Only!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!




Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.








2 opmerkingen :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!